Sayfalar

31 Ocak 2012 Salı

True Blood İzlemeyen Var mı?

Son zamanlarda tüm dünyayı kasıp kavuran vampirli fantastik dizilere bende kendimi kaptırmış bulunuyorum. Alacakaranlık serisinin ardından The Vampire Diares (Vampir Günlükleri) tarafımca çok sevilerek izlendi fakat ne yazık ki bu dizi haftalık yayınlanıyor verdiği uzun aralarıda eklersek yeni bölümü beklerken uzunca bir zaman dilimi seyredecek birşey bulma isteği ile geçiyor. Böyle anlarımdan birinde ablamın tavsiyesi ile başladığım bir dizi True Blood.  Ne yalan söyleyeyim ilk başlarda bu diziyi hiç ama hiç sevmedim. Bana göre alacakaranlık serileri ve vampir günlükleri ile kıyaslandığında fazla sert kaçıyordu. Kanlı sahneleriyle olsun, zaman zaman bir dizi için çok gereksiz olduğunu düşündüğüm fazla erotik sahneleriyle olsun, yoğun argo üslubu ile olsun beni pek çekmemişti ama 4 sezonu geride bırakan bir dizi olarak takibe değer olduğunu düşündüğüm de bir gerçekti. Kendi düşüncemi söylemek gerekirse dizi 3 . sezondan sonra güzelleşiyor, merak uyandırmaya başlıyor. 4. sezon ise gerçekten izlenmeli. Eğer benim gibi fantastik dizilerden hoşlanıyorsanız ve hala True Blood izlemediyseniz mutlaka başlayın derim. Küçük bir uyarı daha : yukarıda bahsettiğim nedenlerden dolayı bu diziyi asla çocuklarınızla seyretmeyin. İzleyenler lütfen yorum bıraksınlar.
İyi seyirler...

3 yorum:

  1. Bu dizinin ilk sezonunu yarıya kadar izlemiştim. Bırakmamın tek sebebi ise başroldeki Anna paquin' in ayrık dişleridir. Konusu iyiydi de o dişlere bi alışamadım.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle izlemeye devam et derim özellikle 4. sezonda daha güzelleşiyor. İlk sezon bana da oyuncular saçma geldi konu saçma geldi. Eee alışmışız Damon ve Edward gibi vampirlere:)) Anna ve diğer oyuncuların sıradanlığı büyük bir kesim tarafından "gerçek hayat" olarak algılanıyor. Kim bilir yapımcılar da belki bunu hedeflemişlerdir

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar tamamda vampilerin dişleri bana çok saçma geldi ya

    YanıtlaSil