Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

Ben bu Mim'i Sevdim :)


biricitconsungunlugu beni mimlemiş arayı soğutmadan cevaplandırmak istedim. Yemek sonrası yaptım kahvemi ve işte cevaplar :) 


1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
Hayatım filme çekilseydi adı kesinlikle ‘Umut’ olurdu.  Ne yaşanırsa yaşansın, başınıza ne gelirse gelsin kaybedilmemesi gereken duygunun umut olduğunu düşünüyorum. Umut, insanın  yeniden ayağa kalkabilmesindeki en önemli etken bence.Hımm şarkılar ne olsa ? Öncelikle çok sevdiğim Vitaa’nın A Fleur de Toi başa sarıp sarıp çalmalı.



2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Değiştirmek istediğim o kadar çok şey olurdu ki saymakla bitmez.  Benim dünyamda adaletsizlik diye bir kavram olmazdı. Herkes ama herkes eşit haklara sahip olurdu, dedikodu ortadan kalkardı, sokakta yaşamak zorunda olan kimse kalmazdı, çocuklar hep mutlu olurdu ve benzeri, ve benzeri… Buradan Güzel Dedektif filmine bir gönderme yaparak kısaca dünya barışı diyorum:)

3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
En çok etkilendiğim film sahneleri arasında ilk sırayı Umudunu Kaybetme’de ki metro sahnesi alıyor, sonra İçimdeki Çocuk’ta başrolün yetişkin halinin ve çocuk halinin el ele yürüme sahnesi(ki burada yetişkin Bruce geçmişiyle barışıyordu), daha sonra 6. His kadının elinden yüzüğün düştüğü an,Siyah Kuğu’nun son dans sahnesi, İncir Reçeli isyan şarkısının söylendiği sahne,İncir reçeli’nde esas çocuğun, kıza aids bulaştıran kişinin kızın babası olduğunu öğrendiği sahne  Son zamanlarda sinema filmlerini daha çok kızımla izlediğimiz için genelde tercihimiz animasyon ya da çocuk filmleri oluyor. Bu nedenle Manhattan’de Sihir, kayıp sırlar adası, buz devri sahnelerini ve Alice Harikalar Diyarında filmindeki şapkacının olduğu sahneleri  de severim.

4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
Koca bir şehirde tek olmak korkutucu olurdu. Korku filmi sahnesi gibi. Hele hele bu aralar Walking Dead takıntılı olduğum düşünülürse evden dışarı çıkmazdım he he he

5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Saymakla bitmez. Özellikle son zamanlarda nerede cadılı, büyülü, fantastik, vampirli, masallı, zombili dizi varsa ben oradayım.
The Walking Dead , The Vampire Diaries, The Secret Circle, True Blood, Once Upon a Time, Charmed, Supernatural, Grimm, Teen Wolf, How I Met Your Mother, Yalan Dünya, Seksenler severek izlediğim diziler. Bunların yanında House Md, Hung, Shameless, Alf, Family Guy , fatmagül’ün Suçu ne?, Muhteşem Yüzyıl, Deniz Yıldızı aralarda takıldığım çerez dizilerimden bazıları. Ayrıca Ha babam uzay, Suskunlar ve Eve Düşen Yıldırım tarafımdan beklenen yeni diziler arasında. 

MİMLEDİKLERİM


4 yorum:

  1. incir recelindeki o sahne zaten unutulmazlar arasında harıka bı sahneydı,yabancı dızılere baslıcamda bakalım lost gıbı guzel bı dızı beklıyorum oyle merakla ızleyeceğım bı dızı olmalı,tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcın sevgıler :)

    YanıtlaSil
  2. İncir Reçeli başlı başına unutulmazlarım arasında zaten :) ne demek mim için ben teşekkür ederim. Yabancı diziler arasında mutlaka çok seveceğin bir tane bulursun bence hiç düşünmeden başla derim ben sana :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Mrb,çok tşk. ederim,en kısa zamanda cevaplayacağım..

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim . İyi geceler :)

    YanıtlaSil