Sayfalar

7 Şubat 2012 Salı

Haydi Geçmişe Gidelim


Benim için genellikle Salı akşamları  pek sıkıcı geçer. İzleyecek bir şey bulamam . Kanallar arasında zap yapar izleyecek bir şey bulma umuduyla kanallar arasında gezinirim. Fakat ne yazık ki tek alternatif “Öyle Bir Geçer zaman ki” olur. Sizler de benim gibi artık farklı bir şeyler izlemenin ve keyif almanın zamanı geldi diyenlerdenseniz size harika bir haberim var tabii eğer keşfetmediyseniz.  Evet pek çoğunuz hangi diziden bahsettiğimi anlamışsınızdır. TRT 1 ‘de başlayan “Seksenler” dizisinden bahsediyorum.  Bizi 32 yıl geriye götüren, odun sobalarını, misafire tahsis salonları, sımsıcak insan ilişkilerini bize yeniden hatırlatan bu dizi, aynı zamanda 80’li yılları bilmeyen yeni nesle teknolojik değişimlerin hayatımızı nasıl değiştirdiğini anlatmış olacak. Ben bu diziyi çok sevdim. Eminim sizler de seversiniz. Haydi bu akşam geçmişe eğlenceli bir yolculuk yapalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder