Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

Kardeş Blog Yayında

Çok sevdiğim bir arkadaşım sinema tutkunları için bir blog oluşturdu. Bu blog sayesinde vizyonda olan ya da eski yapımların konularına ve fragmanlarına ulaşabileceksiniz. İçerik size yetersiz ve eksik gelmesin.  Henüz çok taze bir blog olması nedeniyle konuların yeni yeni ekleniyor olduğunu belirtmek isterim. Ben inanıyorum ki bu blog, sinema izlemek isteyenlere seçimleri konusunda ışık tutacak, evde sinema keyfinizi daha bir anlamlı kılacak.

http://cinemanyaq.blogspot.com


4 yorum:

  1. aaa ne kadar guzel hemen takıbe alıyorum sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sevgilerimle :)

      Sil
  2. Malesef linki kopyalayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı hata bendeymiş bağlantı vermemişim düzelttim. Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim

      Sil