Sayfalar

14 Şubat 2012 Salı

Robert Carlyle yeni bir hayran kazandı


Şimdi sizlere bir diziden değil bir oyuncudan bahsetmek istiyorum. Şimdiye kadar sayısız film ve dizide rol almış olsa da benim ancak fark edebildiğim muhteşem aktör Robert Carlyle. Yakışıklı mı? hayır, karizmatik? Yine hayır .. Tabii bunlar benim kıstaslarıma göre verilmiş cevaplar. Benim için Robert Carlyle oyunculuğa son derece hakim, gerçek bir yetenek. Ara ara yazılarımda severek takip ettiğim “Once Upon a Time”  dizisinden bahsediyorum. Usta bir yetenek izlemek isteyenler bu dizide Mr. Gold ya da biz ona Rumpelstiltskin diyelim rolüyle izleyenleri oyunculuğuna hayran bırakan Robert Carlyle’ye dikkat etsinler derim.

 

4 yorum:

  1. Evet rol biraz nasıl desem ürkütücü :))

    YanıtlaSil
  2. Bu diziden bir arkadaşım sayesinde haberim oldu, sekiz bölüm izledim. Severim böyle sıradışı karakterleri :)

    YanıtlaSil
  3. 12. bölümde adama hayran kalacaksın :)

    YanıtlaSil