Sayfalar

18 Şubat 2012 Cumartesi

“The Walking Dead” Gülse’yi Transfer Etse



“The Walking Dead” çok uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü izlemeye cesaret edemediğim bir diziydi.  Ne yalan söyleyeyim işin içinde bol miktarda bulunan zombiler. Beni bu diziden uzak tutmaya yetip artıyordu.  Tüm cesaretimi toplayıp ilk bölüme şöyle bir göz atayım dedim bir de baktım ki dizi beni sarıp sarmalamış. Konuda biraz manyaklıklar olsa da, tüm gizem, fantastik, korku yapımlarında olduğu gibi kabul etmekten başka şans bırakmıyor izleyiciye.  Dizinin ana karakteri polis şefi Rick Grimes.  “ The Walking Dead” dizisi bir zombi salgınının sonrasını anlatıyor; komadan uyandığında hastanenin ve yaşadığı kasabanın tamamen terk edilmiş olduğunu gören polis şefi Rick Grimes, bir yandan zombilere karşı mücadele ederken bir yandan ailesini arıyor. Ancak Rick’in şansını yadsımamak gerek. Düşünün komada yatıyorsunuz. Tüm hastane ve hastane personeli zombilerin elinden geçiyor ancak siz sağ salim hayatta kalıyorsunuz. Hadi bu durumu da kahramanımızın koma halindeyken çıt çıkarmamasına bağlayalım gitsin. Bu arada söylemeden geçmek istemiyorum. “Yalan Dünya” dizisinde muhteşem zombi performansından dolayı, “The Walking Dead” yapımcılarının Gülse Birsel’e her an teklif götürebileceği kanaatindeyim. Bizim zombimizin onlardan neyi eksik dimi ama …


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder