Sayfalar

22 Mart 2012 Perşembe

#benimbabam ... Paylaş İmzalı Posteri Kap!

Show TV'nin "Sizin için baba ne demek? #benimbabam hashtagi ile bizlerle paylaşın.. En güzel siz anlatın babanızı, Suskunlar imzalı posterini kazanın..." tweeti ardından paylaşıma başlayan Suskunlar izleyicileri bu akşam dizinin imzalı posterini kazanmak için birbirleri ile yarışıyorlar.


İşte paylaşımlardan bazıları



Her baba gibi #benimbabam da bambaşkadır !


Bir sabah tuttu #benimbabam elimden, Götürdü beni en buyuk sevgiye, Dedi ki; Gönül ver sen bu renklere, Bırakma onu en kötü gününde.


#benimbabam benim su dunyadaki tek askim biricigim herseyim hayatimin anlami anlatmaya kelimeler yetmez onu hayatimin aski o benim biricigim


#benimbabam hernekadar bjk lıde olsa bu süreçte Fenerbahçenın hep yanında!


#benimbabam Öldükten sonra ben kemençeyi, kara lahanayı, mısır ekmeğini..Daha çok sevmeye başladım...


#benimbabam çocukları tüm fedakarlıkları yapan ve bunlardan asla pişman olmayan ve iyiiiki hayyata olan en değerli insan ♥


#benimbabam anama "Senden korktuğumun yarısı kadar Allah'tan korksam evliya olurum" derdi.

2 yorum:

  1. benimbabam baba gibiydi mertti dürüsttü özledim çok

    YanıtlaSil
  2. Canım bende benim babamı çok özledim.

    YanıtlaSil