Sayfalar

17 Mart 2012 Cumartesi

Çağatay Ulusoy Zoom

Çok sevdiğim blogger arkadaşım Yasemin, bugün beynimde bir ışık yaktı ve onun bana verdiği fikirle "Ben neden oyuncuların hayatını tanıtmıyorum?" dedim kendi kendime. Yasemin'i eminim blogla yakından uzaktan alakalı olan herkes tanıyor ve postlarını severek, eğlenerek okuyordur ama henüz tanışmamış arkadaşlar için tık tık :) Evet sizler için bundan sonra severek izlediğimiz dizilerin oyuncularının hayatlarına zoom yapıp elimden geldiğince sizlerle paylaşacağım. Konu ile ilgili ilk yazımda genç kızların sevgilisi, Adını Feriha Koydum'un yakışıklı oyuncusu Çağatay Ulusoy'un hayatını paylaşmak istedim. 

Hayatı
Bugünlerde ekranlarda fırtına gibi esen Çağatay Ulusoy, 23 Eylül 1990 tarihinde istanbul'da doğmuş. Yani, zevkli, güzelliklere düşkün, hislere değer veren, dürüst, dengeli, iyi niyetli, kibar, adil hoş bir terazi erkeği. Kıvanç Tatlıtuğ, Kenan İmirzalıoğlu gibi bir çok yakışıklıyı sinema ve Podyum dünyasına kazandıran Best Model yarışmasının 2010 birincisi olunca adını tüm Türkiye tanıdı. Aşkı Memnu, Maskeli Balo dizilerinde konuk oyuncu olarak yer alan Çağatay Ulusoy, şimdilerde bildiğiniz gibi 'Adını Feriha Koydum' dizisinde Emir Sarrafoğlu karakteri ile ekranlarda boy gösteriyor. Ayrıca Eve Düşen Yıldırım dizisinin geçen hafta yayınlanan 2. bölümünde yine Emie Sarrafoğlu olarak konuk oyuncu oldu. Çağatay Ulusoy'un elinin yüzünün düzgünlüğüne, 1.90 boyuna aldanıp, onu salt görsel şenlik olarak nitelendirmeyin. Çağatay Ulusoy şu sıralar  İstanbul Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı bölümünde öğrenimini sürdürüyor.


Genç kızların yüreğini hoplatan Çağatay Ulusoy'un bakalım kadınlarda aradığı özellikler neymiş? (Saba Tümer'in programından)




Çağatay Ulusoy Resimleri





7 yorum:

  1. vavvv harıkasın canım, blogundakı yazılar harıka bayılıyorum severek takıp edıyorum senı.
    bu arada 22 yasındaymıs daha buyuk duruyo emır sarrafoğlu :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim bende senin yazılarını çoook severek takipteyim . Evet yaa çok daha büyük duruyor. Gerçi ekranda hepsi öyle . Yaşlarını söylediklerimde ağzım açık kalıyor :))

    YanıtlaSil
  3. Son fotoğraf beni benden aldı :D Hep alışmışı tabi bikinili kadın oyuncularının fotoğraflarını görmeye :)
    iyi olmuş güzel çalışma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biscolata erkekleri dizide oynasa onları da koyacağım ama :))

      Sil
    2. Umarım en kısa sürede olur da koyarsın , reytingin tavan yapacağına garanti verebilirim :D

      Sil
  4. Degerli blog yöneticisi ekip olarak paylaşımlarınızı özenle takip ediyoruz modüler kabin başarılarınızın devamını diler.

    YanıtlaSil