Sayfalar

20 Mart 2012 Salı

Can Bonomo ve Ajdar

Evet Can Bonomo ve Ajdar.. Şimdi diyeceksiniz ki bu iki isim nasıl olur da aynı anda anılır? Can Bonomo ve Ajdar'ı birbirine bağlayan konu ne olabilir ki? Sıkı durun söylüyorum. Ailemizin sanatçısı (!) Ajdar, Euruvision'da ülkemizi temsil edecek olan Can Bonomo'nun seslendireceği 'Love me back' isimli şarkının, kendi şarkısı Nane'den esinlenerek yapıldığı iddiasında bulunmuş. 'Love me back' şarkısının nakaratında geçen "narinari na na na na"  bölümüne Nane şarkısının ilham verdiği yorumunda bulunan Ajdar, bence ya ciddi bir tedavi edilmeli, ya da üniversitelerde ders olarak okutulmalı. Bu nasıl bir öz güven anlayamıyorum. Bu arada Eurovision ile ilgili yorum yapan Ajdar '"Eurovision sahnesinde benim olmamı çok istiyorsunuz ama benim kadar seksi, cool insanların orada işi yok"  demiş.


Ajdar'ın Nane'si

















Bu da Can Bonomo'dan Love me Back




6 yorum:

  1. Ajdar bu neyin kafası çözülmeli hatta kafasının içi açılıp isviçreli bilimadamlarınca incelenmeli belki o zaman buluruz Ajdar kesinlikle eurovisiona katılmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajdar'ın katılacağını düşünsene Avrupa şokta :D

      Sil
    2. kesinlikle 1.olur bu karizma bu ses ve bu cool'lukla;DD

      Sil
    3. Ama bak adam benim orda işim yok diyerek küçümsemiş Eurovision'u :) gerçi Ajdar katılsaydı ben ilk ülke olarak çıkmayı isterdim. Ajdar'dan sonra diğer ülke sanatçıları ben bununla aynı sahneye çıkmam der bizde açık ara birinci oluruz:))

      Sil
    4. Bir deli tımarhaneden kaçmış sanıp yakalarlar kesin eurovision'da:))

      Sil
    5. Adam tam bir muamma :) bakarsın birincilikle gelir ahaha

      Sil