Sayfalar

10 Mart 2012 Cumartesi

Deniz'in Geyikli Tuniği

Yalan Dünya dizisinin 2. bölümünde Deniz'i canlandıran Gülse Birsel'in giydiği  geyikli tunik hepimizin ilgisini fena halde çekmişti. Bu geyikli tuniği almak isteyenler için araştırdım. Öncelikle bu tunik Ottoec Butik ve Tasarım Evi'ne ait. Fiyatı 160 TL. İstanbul'dan kargo ile gönderim yapılabiliyor. Bedeni standart fakat istenilen ölçülerde hazırlatılabiliyor.Bu tunikten benim de olsun diyorsanız  ‎0‎212 252 31 55  numaralı telefondan Ottoec'e ulaşabilirsiniz. 











4 yorum:

  1. çok güzel bir tunik.Gülse Birselede çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok yakışmış zaten güzel kadın Gülse:)

      Sil
  2. Gülse Birsel hoş kadın, yakışmış vesselam... Bende tunik seviyorum, beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunikler rahatlığı ile kurtarıcı oluyor bende çok beğendim:)

      Sil