Sayfalar

11 Mart 2012 Pazar

Erol Köse Daha Çok Dayak Yer

Bu Erol Köse'nin işi gücü yok mu acaba çok merak ediyorum. Adam 13-15 yaşlarında ergenler gibi elinde telefonla mı yaşıyordur nedir? Sürekli twitter'da , sürekli seviyesiz bir üslüp, ona buna sataşıyor. Sabah baksam orda, öğle, akşam, gece, sabaha karşı her zaman orda. Birde anlamadım bu adama son zamanlarda ne oldu, nasıl bir travma yaşadı da bu hale geldi. Ben küçükken ona güldüğüm zamanları hatırlarım, onun ve iki arkadaşının  parodileriyle eğlendiğim zamanlar. Ama yaş ilerledikçe adamın içine ne kaçtı anlayamadım doğrusu. Ben bu yazıyı neden yazıyorum? Çünkü ben bu yazıyı yazarken twitter yine Erol Köse'nin attığı tweetlerle karışıyor. Her pazar akşamı TNT ekranlarında olan 'Kırmızı Halı' adlı magazin programı Hadise'yi , futbolcu Sezgin Coşkun ile bir otelden sabaha karşı çıkarken yakalamış. Bu akşam yayınlanacak programın flaş haber kısmında da reklamları dönmeye başlamış. Eee bunu duyan Erol Köse durur mu sizce? Elbette hayır! Adam başladı bel altı tweetler atmaya. Ama bir hırs ki sormayın. dakikada atılan tweet sayısını saysanız ohoo .. Tabi bu arada Hadise hayranlarından karşı ataklar geliyor ama nafile. Seviye yerlerde. Yahu size ne Hadise'nin özel hayatından. Kadın bekar, adam bekar kimseye malzeme olmalarına gerek yok diye düşünüyorum. 


Dip Not:  Hadise şimdilik Erol Köse'nin elinden çabuk kurtuldu. Erol Köse şuan 'Şahdamarı' skandalı ile adı açıklanan  Gülben Ergen'e kancayı taktı. Henüz boşanma davası süren Ergen'in sevgilisine attığı mesajların konu aldığı magazin haberini duyan Erol Köse neredeyse kalkıp üç göbek atacak. 

6 yorum:

  1. belki de twitter'ı sansasyonel olay yaratmak için kullanıyor..

    YanıtlaSil
  2. Adam bundan büyük zevk alıyor :)

    YanıtlaSil
  3. Fenomen olmak için kaç tır sopa varsa yerim diyor;DD

    YanıtlaSil
  4. Adam zaten bu tür haberlerle besleniyor gibi şimdi tnt magazin dünyasında Gülben ve Hadise'yi masaya yatırcaz diye coşuyor :D

    YanıtlaSil
  5. şok..şok..şok..

    Gülben Ergenleşti mi arka sokaklarda..

    şok..şok..şok..

    Hadise kaç beden giydiğini açıkladı...

    son tweetlerde...

    mübarek sanki ameliyat edecek;DD

    YanıtlaSil
  6. :D hahaha sorma zaten Gülben soyadı gibi ergenleşti ergen mesajlar atıyor diyor şimdi tnt de çıkacakmış . Adamın 2 yıl hapsi isteniyor hala susmuyor:)

    YanıtlaSil