Sayfalar

11 Mart 2012 Pazar

Şahdamarı Skandalı Nasıl Sonlanır?

Bir önceki yazımda dip not olarak verdiğim 'Şahdamarı Skandalı' bir anda o kadar çok konuşuldu ki bu konuyu daha detaylı yazmam gerektiğini düşündüm. Malum Kırmızı Halı programı tarafından açıklanan bu skandalın başrolünde Gülben Ergen var. Gülben Ergen seneler önce çok daha bir skandal atlatmış, ardından evinin mutlu eşi, mükemmel annesi, ailemizin sanatçısı olmuştu. Aslında önce yaşadığına bakıldığında ben bu gece açıklanan haberi skandal olarak görmüyorum. Sonuçta boşanmak üzere olan bir kadın vesaire vesaire...Ayrıca eşini defalarca aldatan Erol Kös'nin Gülşen ilişkisi hala hafızalardayken, başkalarını eleştirmesini şaşkınlıkla izliyorum. Ancak şunu söylemeliyim ki millet Gülben Ergen'e çok kin besliyormuş. Gülben Ergen şimdiye kadar kendini kandırıyormuş. Düşene bir tekme misali herkes çullanmış durumda.Ünlü, ünsüz herkesin bir yorumu var bu konuyla ilgili. Ancak ben Seren Serengil'in yorumunu daha bir beğendim. Mantıklı da buldum. Seren diyor ki; "Erol hic ugrasma yeni sarkimin sozleri denilecek birkac koseyazari arkadasi yazisini yazacak pamuklara saracak kilf hazirdir"  Ne yalan söyleyeyim bana çok mantıklı bir aklama yolu olarak göründü. bakalım yarın nasıl bir açıklama gelecek :)


İşte o haber


video


4 yorum:

  1. Çok doğru :)TT oldu :)Bakalım nasıl bir açıklama olacak.Bu gece Hadiseye de Gülbene de uyku yok :)Kimse göründüğü gibi değil malesef ...

    YanıtlaSil
  2. Evet TT oldu kısa sürede :) Ya aslında ne oldukları biliniyorda kabul görüyorlar sadece.. Düşünsene bu tarz bir hayatı halktan bir kadının yaşadığını. Valla bunların çeyreğini yaşasa ohooo :))

    YanıtlaSil
  3. Ben sana söyleyim bunların onda birini yaşasa halktan biri bırak kkocasının öldürmesini,yerlerde süründürür,her geçene tekme attırırlar :))Seda Sayan da aynı.ErolKöse de hata yaptı,unutulmadı ama devede kulak :))Hadiseye ne demeli otel odalarında.Normalde bize ne tabi ama karşımıza çıkıp ben çok namusluyum pozları kesenler hep mi böyle çıkar ,kandırılıyoruz ya ona sinirleniyorum :)Bakalım yarına kadar daha ne muhabbetler dönecek.Garanti ünlü bir dizi oyuncusudur adam da :)Öperims ;) <3

    YanıtlaSil
  4. Normal halktan bir kadının kapısı her gün taşlanır :)) Magazin ayrı bir dünya. Ama ben Gülben'in bu son durumunu skandal olarak göremiyorum (Daha önceki kaset skandalı olmasaydı) sonuçta kadın boşanıyor. Benim kızdığım Erol Köse'nin kendisini ahlak polisi ilan etmesi:) Ar damarı kalmadı bu kadının demesi . kendi neyse hehe :) yarın karışır ortalık bende öperim canım

    YanıtlaSil