Sayfalar

22 Mart 2012 Perşembe

Suskunlar 4. Bölüm Twitter Yorumları


#Suskunlar gecesi...Nefesler tutulur, suskunlar konusur.


"Suskunlar" diye kaliteli bir dizi dururken, "Fatmagül'ün Suçu Ne?" adlı bir diziyi izleyenleri samimi bulmuyorum.



#suskunlar izlemek istiyorumda çoook dokunaklıı bide gercekci beeee harbi


#suskunlar ı izlim die once gozlugun ustune oturdum gozluk kirildi sonra ona bakarken ice tea ustume dokuldu :( izlemek bu kadr zor olmamali


Birsen niye hiç yok ortalıkta? Beğendiğim kızlar hep geri planda ya. :) #Suskunlar


odadaki tv bozulmuş sarı gösterio öyle bi alıştımki görüntüye sanki herkes sarılık geçirmiş ama bu durum #suskunlar 'ı izlememe engel değil


#suskunlar insanı dizikolik yapar, ama şiddetle dizilere hayır! Daha kendime yeni söz verdim yapma nolur...


#Suskunlar günü başka plan yapılmaz, ekranlar ona ayarlanır. Hadi bakalım başlasın yeni bölüm!


Naim cikar mevzu patlar ;) #suskunlar


Suskunlar sayesinde tekrardan dizi izlemeye basladim lan ben bi ara televizyonla iliskimi kesmistim..


Allah abime akıl fikir versin suskunlar varken baska bisey mi izlenirmiş yaa off nettende iizlenmiyo kii çekim sıfır yani


Suskunlar izleyen bir grup ogrencinin derslerde daha sessiz oldugu kanısına varıldı


Şu suskunlar dizisini çıkaranlara helal olsun ! yok fatmagülmüş, yok ferihaymış hepsi boooşş !


#suskunlar baslar reytingler felc


bu suskunlar sankim ezelin ilk baslardaki bolumlerine benzio yoksa yaniliomuyum?!


#Suskunlar Hayatı Anlatıyor... İnsanların Pisliklerini Anlatıyor. İntikam Pişiriyor, Öc Aldırıyor...


Suskunlar'i sirf aglamaya bahane olarak izlemiyosam adimi degistiririm


Asil olayi kacirmisim yalniz, 'umran abi' nedir. #suskunlar


Televizyon izlerken gözlük takıyosam ya Suskunlar'ı yada Yalan Dünya'yı izliyorumdur


#suskunlar bağladın kendine unuttuk vadiyi yaylayı :)


#suskunlar persembe aksamlari evde durma sebebim olabilir


Suskunlar basladi reklam aralarinda yazabilirsiniz. Basin aciklamasi


#benimbabam suskunlar başladığında kumandayi bi kenara bırakan adam.. Onunla keyifle izledigim tek dizim


Suskunlar'ı izlerken film izliyomuş gibi hissediyorum ya o çok hoş oluyo işte.


Suskunlar iyi hoş da,bu ibo başka bişi ya , sarıp sarmalayası geliyor insanın :)


#sarpakkaya ya cok yakısıyor vesselam. #suskunlar


şu an #suskunlar izlemememin tek sebebi babamdır sen 4. bölümden izlemeye başla sonra 3 bölümü bana anlattır yemezler paşam


Ooooo Sait'e bak sen nasil cakaaaaal #suskunlar


sen nasil bi adamsin İbo ya koptuk burda annemle #suskunlar


#suskunlar ıskayla, fatmagülün abisi aynı kişi bence.


#suskunlar iboya bak kuçuk emrah modeli yaa


Ahmet Kayayı duyunca ilk kez suskunlar dizisine bakakaldım.Bazı güzel insanların böylesi bi gücü var,mutfaktan odama zıpladım sesini duyunca


biri gidip öldürsün yoksa ben öldürücem o p........ müdürü


offffffff bu nasil sahne,bu ahmet kaya sarkilari bu kadar mi yakisir,tuyler diken diken yine #suskunlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder