Sayfalar

4 Mart 2012 Pazar

TRT Tekrarlarına İnat!

TRT Çocuk kanalının yayınladığı programları tekrar tekrar aynı bölümle ekrana getirdiklerinden daha önce bahsetmiştim. İnanın bu durumdan o kadar sıkıldım ki anlatamam. Sürekli aynı yayını izleyen çocukların ciddi anlamda olumsuz etkileneceği fikrinin en ateşli savunucularından birisi olabilirim. TRT Çocuk'ta aslında kaliteli olabilecek ancak, sürekli aynı bölüm verildiği için niteliğini yitirmiş (Bana göre) programlardan biri de Keloğlan. Hoş şimdilerde yeni bölüm verseler de aralarda her yeni bölüme neredeyse 5 eski bölüm düşmekte. Bende TRT Çocuk'a inat, Keloğlan fanatiği olan kızım için aradım taradım ve Rüştü Asyalı'nın başrolünü üstlendiği Keloğlan filmlerini buldum. Tamam benim 
için çok keyifli olmasa da kızım farklı bir Keloğlan izlemiş oldu. Yaşasın internet:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder