Sayfalar

8 Mart 2012 Perşembe

Tuğçe Kazaz Ne Alaka?

Yeni bir dizi daha kazanıyormuş televizyon ekranları. Makedonya'da çekilecek dizinin ismi şuan için belirsiz ancak Balkan harbini konu alacakmış. Buraya kadar her şey iyi hoş görünüyor. Severim ben eski zamanlara ışık tutan, özellikle savaş zamanları gibi zor zamanları konu alan dizileri. Haberi okurken sevindim açıkçası, TRT 1'in Mavi Kelebekler'i tadında bir yapım beklerken, gözüm başrol oyuncusuna takıldı. Yapımcı şirket Adam Film'e buradan sesleniyorum. Yahu Türkiye'de oyuncu kalmadı da bizim mi haberimiz yok? Tuğçe Kazaz'dan başka seçeneğiniz yok muydu? Vakti zamanında Tuğçe kazaz'ın rol aldığı Kampüsistan'ı izlemişliğim vardır. Orada da ortada salınmaktan başka bir görev üstlenmediğini hatırlıyorum. İddialı sayılacak bir yapımda kel alaka derim ben bu duruma. Peki Adam Film sahibi Tarkan Karlıdağ neler demiş, "Tuğçe Kazaz ile şirket olarak prensip anlaşması yaptık. Makedonya'da Balkan Harbi konulu bir dizi çekiyoruz. Senaryoyu Kürşat Başar yazıyor. Tuğçe başrolde oynacak. Onun çok iyi bir ekran yüzü olduğunu düşünüyoruz.". Hımm Kürşat Başar'da var. Yani kaliteli bir şey hedeflenmiş hedeflenmesine de dizi teklifinin ardından oyunculuk yeteneği olmadığının farkına varıp, oyunculuk dersleri almaya başlayan Tuğçe Kazaz, projenin zayıf halkası . Şimdiden söyleyeyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder