Sayfalar

6 Mart 2012 Salı

Twitter salı akşamına nasıl hazırlanıyor?

Haftanın bazı günleri televizyon kanallarında bir birinden güzel, sürükleyici ya da eğlenceli diziler aynı saatte verilir de seçemezsiniz. İşte Salı akşamları da böyle günlerden biri. Bu akşam ekrana gelen dizilerin kimisi henüz çok yeni, kimi kendini uzun yıllardır kanıtlamış, kimi ise çok eğlenceli. Kanal D'de Öyle bir geçer zaman ki, TRT 1'de seksenler, Show TV'de Pis Yedili, ATV'de ise Uçurum dizisi var. Birde meraklısına Star ekranlarında Firar. Bende merak ettim acaba diziler başlamadan önce bu dizilerin izleyicileri neler düşünüyor diye ve Twitter'da dizi takipçilerinin yorumlarını derledim.

Öyle Bir Geçer Zaman ki




#oylebirgecerzamanki günü! :))

Bugün günlerden #oylebirgecerzamanki! :) ♥

Bu gün büyük gün çünkü #OyleBirGecerZamanKi var. :D

veee sonunda beklenen bölüme 2 saatcik kala :) #oylebirgecerzamanki 20:00'da @KanalD de sakın kaçırmayın :)))

antipatik doktorlar yetmiyormuş gibi bide şu antipatik avukatı soktular diziye #öylebirgeçerzamanki




Uçurum



Şşşşttt, fena halde uykum geldi, azcık uyusam, #ucurum başlayınca beni uyandırır mısınız???..

#ucurum bu aksam izlenir.

#Ucurum fragmanlarını görünce hiç izleyeceğimi düşünmüyordum, ama heyecanla bekliyorum bu akşamki bölümü

Bugun #ucurum var. Heyecanlı ve muhtesem bir bolum bizi bekler.

Bu aksam #ucurum gecesi kacirmayin derim!

#UÇURUM bu dızı ızlenır

Bakalım Adem, Felicia'yı kurtarabilecek mi bu akşam #UÇURUM

#ucurum Ucurum 3. bolum bu aksam saat 20.00 de ATV de..Bu bolum acayip. Muzikleri de oldukca gerilimli ve macera tarzi hazirladim bolum icin

#ucurum u seyrederken rahmetli Duygu Asena'nin bir lafi geldi aklima:"Kadinlar icin niye GENELev yok? Cunku erkeklerin hepsi GENEL ":))


Pis Yedili

#pisyedili dizisine saatler kaldı peki kimler izleyecek ? :)

bugün #pisyedili var ve çok iyi bi bölüm olacagini tahmin ediyorum :)

#pisyedili bomba bu aksam!!! ;)

orço yetenek yarışmasına katılıyormuş #pisyedili

Akşam da #PisYedili var, bugün daha gülecez anlaşılan :D

Bugün günlerden #pisyedili ve biz #dilkopat 'ı görücez kimler özledi peki ? :) 

#pisyedili 19.bolum de fena guldurcek..size iyi geceler bolca eylensin herkes:)

#PisYedili'nin reytingi çok iyi gidiyor ve 2. sırada. #Ucurum'un 2. haftasında biraz kıpırdanmış ama ancak ilk 20'ye girebilmiş.


Seksenler


#seksenler icin 30 dakika, herkese merhabalar.. Birkac gundur sizleri ihmal ettim ama bu aksam yorumlarinizi bekliyorum iyi seyirler :)

Eweeett 1 saat sonra #seksenler basliyo..bakalim pöfturuk şahin neler yapicak bu hafta..

#seksenler bu soguk gunde icinizi isitacak eviniz gibi sevdikleriniz gibi

#seksenler izlemek zaman makinesine bilet almak gibidir..




Bugun gunlerden #seksenler

#seksenler gülümseten hatıralara devam

#seksenler her anımızın,zamanimizin kıymetini ikibinlerde de bilmemizi, gülümseterek anlatan dizi

#bugüngünlerden #seksenler izlenilecek en güzel dizilerden biri :)



5 yorum:

  1. Duygu Asenanın sozu harıkaymıs :) ıkı arada bı derede kaldık ucurum dızısıde guzel oyle bır gecer zamankıde:)

    YanıtlaSil
  2. Evet o söze bende bayıldım :)) Seksenler dizisi de çok ama çok iyi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Televizyonla aram hiç iyi değil ya :)Çarşamba ve cuma akşamları sadece :)Uçurum ve Seksenler beğeniliyor genelde Öyle Bir Geçer Zaman Ki Fenomen oldu gibi bir şey =)

    YanıtlaSil
  4. Seksenler muhteşem bir dizi :) Resmen çocukluk yıllarıma dönüyorum ...Öyle bir geçer zaman ki artık çok uzadı ve ben uzayan dizilere çok sıcak bakamıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Haklısın uzadıkça tadı kaçıyor :)

    YanıtlaSil