Sayfalar

22 Nisan 2012 Pazar

Biriken mimler (1)

Malum 23 Nisan geliyor ve ben kızımla 23 Nisan etkinliklerine dalıp bloğuma bakamadım. Bu arada belirtmeden geçmek istemiyorum.Biz, Ülker'in 23 Nisan kapsamında çocuklara armağan ettiği sinema şenliğini kaçırmayız. Bu yıl 21 Nisan'da gerçekleşti bu etkinlik. Ülker, çocukları mutlu etti, çocukları mutlu olan aileler mutlu oldu. Bu yıl Sevimli Kahraman adlı animasyonu zevkle izledik. Sinema sonrası salondan çıkan çocuklar, Ülker'in ürünlerinden oluşan armağanlarla karşılaşınca yüzlerindeki gülümseme kocaman bir tebessüm oluyor inanın miniklerin tepkisi izlemeye değer. Sık sık sinemaya giden, vizyona giren animasyonları kaçırmayan kızım bile, en çok bu etkinlikten hoşlanıyor. Sanırım daha bir özel hissediyorlar bu etkinlikle. Bu yıl kaçıranlar, önümüzde ki yıl mutlaka Ülker'in 23. Nisan Sinema şenliği'ni kaçırmasınlar benden size tavsiye. Dün ara verdiğim bloğuma gelir gelmez mimlerimi yanıtlayayım dedim. İlk olarak doctorsherlock beni mimlemiş. kendisine teşekkür ederim.

1-Kendini nasıl hissediyorsun??
Kendimi harika hissediyorum. yaz geliyor sonuçta :)
2-Reenkarnasyon gerçek olsa bu dünyaya ne olarak dönmek istersin??
Bilemedim :) yine kendim olarak dönmek isterdim herhalde.
3-Vurulduğun dizelerden ilk akla gelen??
Şiirle hiç aram olmadı bu yaşıma kadar. O yüzden bu soruyu es geçiyorum.
4-Son zamanlarda beğendiğin film ve favori repliği??
Film maalesef hep kızımla anime seyrediyorum ama dizi sadece bana ait. The Walking Dead'i tek geçerim.
5-En sevdiğin The Smits şarkısı??
Kendisini tanımıyorum ki sevdiğim şarkısı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder