Sayfalar

22 Nisan 2012 Pazar

Biriken mimler (2)

Sevgili biricit'ten bir mim daha. Kendisine teşekkür ediyorum :)
1)Blogunu ne kadar sıklıkla kontrol ediyorsun?
Henüz 3. ayın içerisindeyim ama bloğumu çok seviyorum:) Neredeyse sürekli elimin altında oluyor. Bir de blog alanım gereği sık sık güncellemem gerekiyor.
2)Blogunun en çok neresini seviyorsun?
Övünmek gibi olmasın güncel olmasını, doğru bilgiler içermesini, renkli olmasını, bana yeni arkadaşlıkları getirmesini, aldığı güzel yorumları.... ooo liste uzar gider.
3)Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Biricit'in belirttiği gibi dizi kıyafetlerini araştırıyorum, sevdiğim dizileri izliyorum, gazete okuyorum, kızımla online test çözüyoruz, kızımla değişik konuları araştırıyoruz, bloğumla ilgileniyorum, (Facebook, twitter ve maillerimi çok sık kontrol etmem)
4)Şu sıralar en çok dinlediğin şarkılar?
Kesinlikle Rafet el Roman'ın Senden Sonra şarkısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder