Sayfalar

30 Nisan 2012 Pazartesi

Deniz Yıldızı Azrail'le El Sıkıştı


Deniz Yıldızı'nın 30 Nisan tarihinde yayınlanan 604. bölümünüde izledikten sonra kesin kararımı verdim. Dizinin senaristleri, karakterleri ölüm ile burun buruna getirince yaşanan reyting patlamasını çözmüş olmalılar ki, her akşam bir oyuncunun kalbini durduruyorlar. Azrail ile ortak bir çalışma içerisinde gibi görünen Deniz Yıldızı dizisinde, Pelin'in hayat mücadelesinin gerilimini yeni yeni üzerinden atan izleyici, Melih'in ölüm kalım savaşı ile yeni bir sinir savaşı yaşamaya başladı. Sadece Melih'le yetinmeyerek istemeyen senaristler, eski türk filmleri tadından bir tavırla, Banu ve Melih aşkını devleştirdi. Melih'in kalbi durduğu sırada bebek bekleyen Banu'nun fenalaşması, bölüm sonunda tansiyonu yükseltti. Kendimce tahminleri sıralarsam. Melih'in öleceğini düşünmüyorum. Melih, dizide her zaman yaşanan bir şekilde yeniden hayata dönecektir ama Banu bebeği kaybedecek diye düşünüyorum. Bebek bağı kalmayan Banu, Ozan'dan ayrılır. Melih'de Tamer'in kim olduğunu öğrenince Arzu'dan ayrılır veee mutlu son. Bakalım yarın neler yaşanacak.

2 yorum:

  1. keşke o kadar kolay olsa:)öff valla sıkıldım bende dedim melih bıçaklanınca şimdi bununda kalbi durur diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sıktılar her gün birinin cenazesine hazırlanıyorlar :) o kadar kolay olmaz biraz süründürürler tabi :)

      Sil