Sayfalar

22 Nisan 2012 Pazar

diziler mim

Biricit'ten bir mim daha geldi. Bu sefer konu diziler. Severek cevapladım. Dizi dünyası ile ilgili hakkımda 8 madde yazacakmışım. özel istek üzerine bir değişiklik yapıyorum ve mimi önce ben ardından kızım yanıtlayacak.  1,2,3 başladık :)
1) 
Ben: Benim severek izlediğim diziler çoğunlukla fantastik diziler oluyor. Son zamanlarda ise The Walking Dead  liste başında yer alıyor. The Walking Dead'i ne zaman izlesem, diğer dizileri bir küçümseme hali içerisine giriyorum.
Kızım: Eğleneceğim ve güleceğim komedi dizilerini seviyorum. Özellikle Bez Bebek'i hiç kaçırmam. Tekrarları bile izlerim. Bez Bebek'te en çok Nana hoşuma gidiyor.
2)
Ben: Daryl Dixon, izlenmeye değer dizi karakterlerimin başında geliyor. Damon kadar gözüme hitap etmese de, Daryl'ı tek geçerim :) The Walking Dead 2. sezonda kişiliği ile öne çıkan isimlerden biri oldu.
Kızım: Dizi olarak Umutsuz Ev Kadınları, çizgi dizi olarak Taş Devri izliyorum. Diziden çok filmleri severim. Mesela Alacakaranlık serisini bayıla bayıla izliyorum. Genellikle heyecanlı filmleri izlerim. Ayrıca animasyonları hiç kaçırmam.
3)
Ben: The Vampire Diaries, hiç kaçırmadığım diğer bir dizi. Orada fantastik kurgunun altında verilen aile ve arkadaşlık bağı beni diziye çekiyor. Damon'u saymazsak :)
Kızım: TRT Okul'da hiç kaçırmadığım çok güzel bir dizi daha var :) Büyük Hayaller... Bu diziyi heyecanlı olduğu için seviyorum ve size de tavsiye ediyorum :)
4)
Ben: True Blood izlemekten bıkmadığım başka bir dizi. Haziran gibi 5. sezonu başlayacak heyecanla bekliyorum. Henüz izlemediyseniz 1. sezon biraz tuhaf ama devam edin ilerledikçe güzelleşiyor:)
Kızım: Deniz Yıldızı'nı heyecanlı olduğu için seviyorum. O saate kadar ödevlerim bittiyse kaçırmıyorum.
5)
Ben: Once Upon a Time, farklı bir dizi olduğu için başladığım izledikçe benimsediğim bir dizi. Severek takip ediyorum. Masal kahramanlarına getirdiği farklı bakış açısını keyifli buluyorum.
Kızım: Yalan Dünya, hiç kaçırmadığım diziler arasında... Özellikle de komedi dizisi olduğu için çok güzel. Bu dizide en çok Emir'i seviyorum. Çağatay'ın "Sevgiiiliiimmmm" demesine sinir oluyorum. Yalan Dünya'yı herkese tavsiye ediyorum. Umarım beğenirsiniz:)
6)
Ben: The Secret Circle, içinde cadı olan herşeyi seven benim için vazgeçilmez. Mistik, fantastik, gizemli kurgusu her hafta takip edilmeye değer. Bu dizide en çok Faye ilgimi çekiyor. Kötü bir karakter yaratılmaya çalışılmış aslında ama niyet kötü değil :)
Kızım: Umutsuz Ev Kadınları'nı pazar akşamları mutlaka seyrediyorum. En çok Elif'i seviyorum. Elif bana komik geliyor.
7)
Ben: Yalan Dünya, cuma akşamları kaçırmadığım bir başka dizi ancak son bölümlerde biraz tuhaflaştı gibi geliyor.
Orçun'u hiç benimseyemedim. Arkadan bakılınca keli görünen bir adam nasıl ergen olur ah bir anlasam:)
Kızım: Orçun'un reklamına bayılıyorum. İkinizde benim bebeklerimsiniz demesini çok seviyorum :)
8)
Ben:Veeee elbette Seksenler. TRT'nin bana göre en iyi dizisi bu. Almancı Şahin favorim. Seksenler bana eski zamanları, çocukluğumu hatırlatıyor.
Kızım: Seksenler'de en çok Ergun Plak'ı seviyorum. Seksenler'i komedi olduğu için izliyorum:)

Tutarsız turşu - dayatılanla yaşayan - doctorsherlock - uyuşuk hayalperest -ZeynepG

10 yorum:

  1. guzel kızının büyük hatırına bu mimi yapacağım..ve bayramını şimdiden kutlarım..
    biricit ve senin için başka bir iyilk düşüneceğim..
    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim konusunda biricit'ten el aldım galiba :) Teşekkürler yanıtlarını sabırsızlıkla bekliyorum . Sevgiler

      Sil
    2. canım kızınla zevklerımız cok benzıo :)) sevgıler kızını kocaman opuyorum:)
      dayatılanla yasamak nası bı ıyılık dusunuyo acaba ben mımlemedım ama yıne mım gelmıs:))) sevgıler ıkınızıde optum:)

      Sil
    3. Mim cevaplamaya bayıldı onun adınada bu güzel mim için teşekkür ederiz ablası. İyiliği bende merak ediyorum :) Bu arada yarın kızım ele alacak bloğu. 23 Nisan ya komuta onda :D öpüldün

      Sil
  2. Hiç yerli yapım izlemiyormuş diyecekcektim ki, yalan dünya çıkageldi. :)
    Bu arada evet, son bölüm hele bir tuhaf. Nurhayat, fakir insan düşmanı oldu, saçmaladı, Tülay'ıda salağın salağı yaptılar resmen. Niye öyle oldu bilmiyorum. Ayrıca o kele bende takılıyorum. :)
    Ve bu mimi alabilirim. İlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seksenler'de var yerli yapımlar arasında :) İzlemediysen mutlaka izle derim Salı akşamları Trt1'de. Yalan Dünya ilk başlarda Avrupa Yakası'nın etkisiyle deli gibi izlendi bence ilerleyen bölümde oranlar biraz düşecek. Nurhayat tuhaf, diğer karakterlerde pek normal sayılmaz:) komedinin altında saçmalık yatabilir mantığı ile izliyorum :) Yabancı dizilerde çok sıkı takip ettiğim 8-10 dizi var bunları beklerken baktığım çerez diziler haricinde. ama yabancı dizilerinde komedisini çekemiyorum bana hepten saçma ve sıradan geliyor. Yanıtlarını merakla bekleyeceğim Sevgiler :)

      Sil
  3. ihihihi çok severek cevaplayacağım teşekkürlerrr :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Yanıtlarını merakla bekliyorum. Sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bizde çok sevdik Yanıtlarını bekliyorum :)

      Sil