Sayfalar

20 Nisan 2012 Cuma

DiziManyaQ yeni yazı dizisi için kolları sıvadı

Severek izlediğim diziler birer birer sezon finali yapınca yada yapmaya hazırlanınca boşluğu doldurabilecek dizi arayışına girmiş ancak dizilerin konuları hakkında detaylı bilgi bulamadığı için kafası bir hayli karışmış bir dizi izleyicisi olarak, yepyeni bir yazı dizisi hazırlamaya karar verdim. Umarım benim gibi dizilerin konusu hakkında bilgi sahibi olmadan ne izleyeceği konusunda kararsız kalan arkadaşlara yardımçı olur. Bu yazı dizisnin içeri ne mi olacak? Her postta sizlerle bir diziye zoom yapmayı düşünüyorum. Konusu, oyuncuları, türü ve şimdiye kadar kaç bölüm oynadığı ile ilgili bilgi vermeyi planlıyorum. Umarım işinize yarar. Hepinizin yorumlarınızı bekliyorum. sevgilerimle.


3 yorum:

  1. süper olur bu yazı dizisi fikri çok hoşuma gitti eminim harika bir şey yapacaksın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek ve güzel sözlerin için sağol canım :) Seninde izlediğin diziler hakkında düşüncelerini mutlaka bekliyorum

      Sil
  2. (: emin ol iştirak edeceğim (: iştirak kelimesini ilk kez kullandım sanırım (:

    YanıtlaSil