Sayfalar

18 Nisan 2012 Çarşamba

Kuzey olsaydınız ... #kuzeyinyerindeolsam


Kanal D'nin her hafta izlenme rekoru kıran dizisi Kuzey Güney dizisi bu akşam #kuzeyinyerindeolsam etiketiyle Twitter TT listesine girdi. Peki siz Kuzey'in yerinde olsaydınız?

#kuzeyinyerindeolsam Hepsine yol verir Banu'ya yürürdüm.

Kivanc Tatlitug'la Bade Iscil ne kadar yakisir dusunsenize. #kuzeyinyerindeolsam banuyu tavlardim

#kuzeyinyerindeolsam en cok Ali gibi bir dostum oldugu icin kendimi sansli sayardim...

#kuzeyinyerindeolsam diziyi izlerim önce, ordan beğendiğim 2-3 kıza yazarım..

#kuzeyinyerindeolsam anne katili olurdum.

#kuzeyinyerindeolsam Simay'ın ümüğünü, Zeynep'in cücüğünü sıkar atardım. Gerçek aşkıma giderdim.

kuzey bence çevresindeki herkesi öldürmeli.aksiyon katmak lazım diziye yahu.görün görün :D
#kuzeyinyerindeolsam

#kuzeyinyerindeolsam bütün seti vururum anasını satıyım :D

#kuzeyinyerindeolsam güneyin ağzını burnunu kırardım.

#kuzeyinyerindeolsam azcık sola kayar kuzeybatı olurdum :))

#kuzeyinyerindeolsam bölüm başına kaç para alırdım lan..

2 yorum:

  1. Komikmiş çoğu. :)
    Ama doğru olan şu; Kuzey gerçek aşkına yani Cemre'ye koşmalı. O şimdi ne desem az gelecek olan Zeynep'e değil. Resmen, hadi hadi, geç bile kaldık dedi. Hayır yani ne sanıyorsa, artık hiç ayrılmayacaklarını mı düşünüyor acep. Yakında hamilede kalır o. Bakın yazıyorum buraya. Cemre ile kavuşturmazlar Onları.
    Döktüm içimi. Sağol. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cemre ile kavuşacaktır ama bu biraz sürecektir sonuçta yoksa dizi biterdi :) Tweetlerde daha neler vardı da ben sansürleyince yayınlamadım Zeynep'e baya tavır almışsın yaa :) Sende sağol canım güzel bir gün dilerim

      Sil