Sayfalar

14 Nisan 2012 Cumartesi

"Tepecik Tenekeli harbi diyom tehlikeli".

Bu Gece Disko Kralı'na konuk olarak katılan Niran Ünsal, Twitter'da TT olurken en büyük ilgiyi 6 aylık hamile sanatçının elbisesi ve söylediği "Bir Şans Daha" şarkısı gördü.





Bir Şans Daha Şarkı SözleriDönsen Beni Daha Çok Sevcen Bir Şans Daha Versen
Ben Ben Seni Resmen Gel Gel Manifestosu Pop Yok
Roman Stille Karışmış Hip Hop Adı El Haktan
Zarardan Kara Geçmek için Karala Kağıda
Beceremiyorsan Bağrını Ağdala Seçebiliyorsan
Gönlünü Ver Bana Dönmeden Barbara
Yaralarımı Sarsana, Sarsana Dönsen Beni
Daha Çok Sevsen Bir Şans Daha Versen
Ben Ben Seni Resmen Yollar Zorlar Korkma
Önüne Bak Ve Amacını Aşma Yollar Zorlar
Korkma Önüne Bak Ve Amacını Aşma Dönsen
Beni Daha Çok Sevsen
Ben Ben Seni Resmen Kalbimi Yerinden Söksem Versem
Yine De Biliyorum Terketçen Sen Olmaz Mı Olmaz Mı
Olamaz Yerinde Başka Biri Bırakıp Gitsende Seviyorum Seni
Tutsam Elini, Bulsan Beni, Mekan Belli izmirin Göbeciği
Tenekeli Tepeceiği Vardır Roman içinde izmir Tepecik
Tenekeli Harbi Diyom Tehlikeli Harbi Diyom Tehlikeli
Ben Seni Resmen Serserinim Resmen Bir Şans Daha Versen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder