Sayfalar

6 Mayıs 2012 Pazar

Alaric'e Niyet, Klaus'a Kısmet


3. Sezon finaline 1 bölüm kala The Vampire Diaries'te beklenmedik gelişmeler şok etkisi yaratıyor. Dizinin en başından beri sevimli, koruyucu, iyi niyetli tarih öğretmeni Alaric'in sıkı bir vampir avcısına dönüşmesinin etkisi henüz geçmemişken, köken vampir Klaus'un kurutulması dizinin sezon finalinde daha sıkı gelişmelerin yaşanacağı izlenimini yarattı. Klaus'un ölmesini, hele hele bu kadar kolay bir şekilde ölmesini beklemeyen dizinin takpçileri, büyük bir şaşkınlık yaşadı. Klaus tam anlamıyla ölmediği Michael gibi kurutulduğu için açıkçası  köken vampirimizi dizinin ilerleyen bölümlerde yine göreceğimiz umudunu taşıyorum. Zaten ölmüş olasaydı Klaus'un melezi Tyler ve yine Klaus tarafından dönüştürülen  diğer vampirler de ölürdü. TVD izleyicilerinin hemen hemen hepsinin hissettiği gibi Klaus ile aramda bir aşk ve nefret ilişkisi var. Hani derler ya ne onunla ne onsuz diye aynen öyle bir durum. O nedenle Klaus ölmesin diyenlerden biriyim.  TVD'nin 20. bölümünde Esther tarafından yaratılan vampir avcısı Alaric'in durumu ise tam bir muamma olacak gibi. Bir kere adam çok güçlü, çok kötü. Sanıyorum Alaric'in ortadan kaldırılması yine Bonnie'ye kalacak.








4 yorum:

  1. bence de klaus ölmesin onu izlerken hep kıvanç tatlıtuğu izlermişim gibi hissediyorum:))bu arada elenaya noldu onu anlayamadım, klausla ilgili olabilir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klaus ölmeyecektir o ölünce dizinin Alaric hariç tüm atraksiyonu biter :) Bende çok benzetiyorum Kıvanç'a

      Sil
  2. Bende bir ödülün var canım! Mim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim almaya geliyorum :)

      Sil