Sayfalar

13 Mayıs 2012 Pazar

Ben Sevdim Eller Aldı :)


Biliyorum başlık biraz tuhaf oldu ama birazdan yazacağım haberi verdiğimde kardeşim tepkisini bu sözlerle dile getirdi ve benimde çok hoşuma gitti ve yazımın başlığı olarak seve seve kullanıyorum. The CW kanalı, The Secret Circle ve Ringer dizilerinin 2. sezonlarını iptal etmiş. Ringer'i henüz izleme fırsatım olmamıştı ancak The Secret Circle benim takip listemde olan hiç bölüm kaçırmadığım dizilerimden biriydi.  Kanal tarafından yeni dizilere yer açmak amacıyla The Secret Circle'ın yanında, zengin ikiz kardeşinin yerine geçen sorunlu bir kadının sır perdelerini birer birer aralamasını konu alan Ringer dizisi de iptal edildi ve tek sezonluk diziler olarak amacına ulaşamamış diziler arasında ki yerlerini aldılar.

The Vampire Diaries'in izinden gidemedi

4. Sezon onayını alan ve beğeni ile takip edilmeye devam eden The Vampire Diaries'in yaratıcılarından Kevin Williamson tarafından L.J. Smith’in aynı adlı romanından uyarlanan The Secret Circle, ne yazık ki Vampir Günlükleri'nin izinden gidemeyerek, tek sezonla ekranlara veda etti. Dizi, annesinin ölümünün ardından cadı olduğunu öğrenen ve iyi ile kötü arasındaa ki savaşta önemli bir yer sahibi olan Cassie Blake'in maceralarını konu alıyordu. Sezon finali yaptı derken, finalle karşılaştığım için kendimi biraz kandırılmış hissetsem de kanalın yeni dizilerini merak ediyorum.

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. TVD oldukça güzel bir dizi The secret Circle ise final yaparak beni hayal kırıklığına uğrattı :)

      Sil
  2. Ne kadar ayıpp... :)
    Kıza sinir oluyordum zati. Son bölümüde kaçırdım akşam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kızın tavırları son bölümde bir garipleşmeye başlamıştı ama bare sonu bi yere bağlasalardı :D

      Sil