Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

Çok Yönlü Blogger Ödülü Aldım


Biricit tarafından Versatile Blogger Award yani Çok yönlü Blogger Ödülüne layık görülmüşüm,cok tesekkur ediyorum.:) Bu aralar diğer mimlere bakamadım artık kusura bakmazsın canım :)

Ödülün bazı kuralları varmış. Hemen anlatıyorum.

1. Ödülü vermek için 11 blog seçmem gerekiyormuş.
Uyuşuk Hayalperest - Hayat Cafe Tarifleri - Süslü ve Pembe Dünyam -  Pınky Fashion - Bir Kum Tanesi - Pembe Kekik - DoctorSherlock - Beyaz Sayfa - HobiCoffee - Pispatria - Goze
2. Ödül aldıklarına dair haber vermen gerekiyor.
Tamamdır:)
3. Kendimle ilgili istediğim 7 gerçek paylaşmam gerekliymiş.
Şöyle sert, şekersiz bir kahve içmeden kendimi uyanmış saymam.
Planlarımın bozulmasından, aksamasından nefret ederim.
Fantastik, gizemli dizi tutkunuyum. Benim için vampir hayranı diyebilirsiniz :)
Kahve ve sigara ikilisi tutkunu biri olarak sigaraya veda etme çalışmaları içerisindeyim.
İlaç kullanmaktan ve kızıma ilaç vermekten nefret ederim. Koca karı ilaçları dediğimiz doğal yöntemler vazgeçilmezim.
Süper güçlü görünme takıntım vardır. Depresyonun dibinide görsem kimse farketmez.
Paranoyak derecede detaylara takılrım. Vazgeçmeye uğraşıyorum.
4.  Size ödül veren kişiye teşekkür edin.
Başta ettim ancak seve seve yineleyebilirim. Teşekkür ederim Biricit.
5.  Versatile Blogger Award logosunu sayfaya eklemek gerekmiş.
Ekledim:)

3 yorum:

  1. depresyon gosterememe durumu bendede var ıcım kan ağlasada baskalarına ağlayamıyorum yalnızken ama yaslar dusuyor tabıı:)
    bende cok yoğunum canım su sıralar sana maıl atıcam hala atamadım ama opuyorum senı kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah en kötüsü aslında göstermemek sen güçlü olunca yük ekleyen çok oluyor :)) bende yoğunum özledim ama seni bende öpüyorum :))

      Sil
  2. Teşekkürler, ödül için, unutmadığın için.
    Bende bir hazırlanayım ödül için. :)

    YanıtlaSil