Sayfalar

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Demet Akalın, Saba'ya Konuk Olursa


@AkalinDemet Saba Tümer proqramı daha önce hic bu kadar zevkli olmamıştı kadın yakıo ortalıqı Erdem & Demet ikilisi kusursuz gerçkten ♥

@AkalinDemet Saba Tümer'de giydiğin elbiseni istiyorumm çok beğendim o benim olmalı =)

Saba Tümer az gülüyodu bıde demet eklendı tam oldu

saba tümer de coşmuş.. Dünya yıldızlarıyla röportaj yapmış acuna mı özenmiş ne? tek fark acun ayağına getirtiyor.. saba ayaklarına gidyor =p

Saba Tümer'de dakalın var, onu görünce midem bulanıyor.

Saba tümer program yaptığını mi sanıyor ! Ünlü bir konuk alınca boyuna vtr reklam.

Çok eğlenceli bugün saba Tümer haa bide su twitter'a tuvitir demese

Saba Tümer izliomm demet Akalın konukk oofff ben ne zamb evlenecemm

Saba Tümer'de neler oluyor... Bir zapda Demet Akalın ütü yapıyordu, şimdi açtım Saba Tümer Nikah memuru olmuş?? Hayırdır....

Saba Tümer de, Demet Akalın ile takıla takıla kafayı yedi :D Napıyo abi bunlar :D

saba tümer 40 geçmiş canlı yayında ütü öğreneyim diyor seninki şımarıklık değil gerizekalılık oluyor şekerim bil

ütü yapmak çok anormal ve zor bir olaymış gibi.demet akalın saba tümer'in programında alkışlar eşliğinde ütü yapıyor.Allah'ım aklımı koru :)

saba tümer zayıf gözüksün diye uygulanan ekran inceltmesi yüzünden demet a.nın suratı koluyla aynı boya gelmiş ya lan

Yanlışlıkla Saba Tümer ile Bugün'ü açtım,herkes 2 metre,belleri de 40 cm.Demet Akalın konuk diye midir nedir,çekimde bi olay var.

Kendi yaptığın espriye, kendin gülebiliyorsan, sen eşittir saba tümer demektir. Gecmiş olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder