Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Leyla ile Mecnun Twitter'i Salladı


TRT 1'in favori dizilerinden biri olan leyla ile Mecnun, başlar başlamaz Twitter'da #leylailemecnunbaslar, L&M, Erdal Bakkal ve Mecnun etiketleriyle tt oldu. leyla ile Mecnun, #leylailemecnunbaslar etiketi ile dünya listesine girdi.


evde kaldın diye tahtadan koca mı yapıyosun kendine 'Erdal Bakkal'

erdal bakkal: ölümden kimse bahsetmedi, rehine burda kalacak dendi... #leylailemecnun #leylailemecnunlahayat

Erdal Bakkal ; "yiyeceksin tatliyi doguracaksin atliyi"

Erdal Bakkal: "Alışverişini süpermarketten yaparsın ama cenazene mahalle bakkalı gelir"”

Ben senden pembe panjurlu ev istemiyorum ki. Ben, yanımda ol istiyorum..

#leylailemecnunbaslar ve '' L&M , Mecnun , Leyla , Erdal Bakkal '' etiketleri TT'ye ambargo koyar... #LeylaileMecnun

eline dokunanın değil yüreğine dokunanın peşinden git mecnun

mecnun: bu senin yaptığın yolun yarısında bırakmak oluyor.... / sedef: belki de aynı değildir bizim yolumuz. #leylailemecnunlahayat

benim atalarım dedelerim mesela hiç takla atmamışlar mecnun. genlerimizde yokmuş

Mecnun: ben şu an tencereyle ilişki yaşıyorum! (dolma dolu tencere var önünde) #leylailemecnunbaslar #leylailemecnunkafasi :))

"Allahin uyuz arabasi, hic sevmem ki otomatik araba!" Al benden de o kadar Mecnun #leylailemecnun





2 yorum:

  1. Leyla ile Mecnun işte yaa. Bana pazartesiyi sevdirdi bu dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes Erdal Bakkal diyor ama ben İsmail Abi diyorum :))

      Sil