Sayfalar

4 Mayıs 2012 Cuma

Mini'nin Masalları Yayında

Sevgili Dayatmalarda Kayboluş' un ödüle layık gördüğü kızım, yüzünde kocaman bir gülümseme ile ilk yayınını yapmış bulunmakta :) Bloğunun adı Mini'nin Masalları. Kendisine buradan ulaşabilirsiniz. http://minininmasallari.blogspot.com/. Mini'nin Masalları'nda ne var derseniz. Kızımınhayal dünyasını yansıtan masallar var, çizgi film tanıtımları olacak, sevdiği animasyon filmlerin kendi dilinden tanıtımı olacak, bilmeceler ve bulmacalar, komik karikatürler olacak. Dayatmalarda Kayboluş'a kızıma verdiği destekten dolayı çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. çok sevindim.. eminim benim minim çok güzel şeyler yapacak..ne demişler anasına bak kızını al..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) En başından beri Mini'ye verdiğin destek ve yazma hevesi için.

      Sil
    2. şimdi mini den geliyorum ve masalını çok beğendim..gerçekten yazsın.. hani derler ya ışık var diye.. anladığım hevesi de var.. biz onunla beraber yürür gideriz..

      tapıyorum bebeklere ve çocuklara .. seninki de çok tatlı geldi bana o gün..

      Sil
    3. Mini de sendeydi şuan bloğunun hatrına geçe kaldı şimdi uyumaya gitti. Çok sever okumayı ve masal uydurmayı. Bazen Maranki'nin şifalı bitkilerini elimize alır orada okuduğumuz meyve ya da sebzelerin yararlarını düşünerek meyve ve sebze masalı uydururuz Meyve masalını yarın yazmayı düşünüyor :)

      Sil