Sayfalar

6 Mayıs 2012 Pazar

Ne olmak İsterdin?


Sevgili arkadaşım Biricit ve canım kızım Mini beni mimlemişler. Mini'den fırsat bulup pc bana kalınca hemen yanıtlayayım dedim. Laf aramızda evdeki küçük blogger, bu işi çok sevdi. Gün içerisinde benden fazla yorum alınca izleyici sayısı her geçen an çoğalınca bana blog dersleri bile vermeyi önerdi :) Şimdilerde küçük tavsiyeler alıyorum kendisinden. Arkadaşlar evdeki karizmam yerlerde arada banada yorum atın :)

NE OLMAK İSTERDİN?
Çocukken hep bilim insanı olcam diye tutturduğumu hatırlıyorum. Bir de sabunları rendeler, mumları eritir kendi aklımca deneyler yapardım :P Konferanslar verdiğimde olmuştur boş koltuklara . Sonra yıllar geçtikçe avukat, ressam gibi farklı farklı mesleklere gözümü dikmiştim. Üniversite sınavının hemen öncesinde kafama koyduğum tarih öğretmenliğinden vazgeçirip beni iletişim fakültesine girmem konusunda ikna eden rehberlik öğretmenime burdan selam olsun o anlar :) Velhasıl İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'ne geleceğin  mesleği  diye giriş ancak bu zamanda bile ülkemin bu alana yeterli oranda hazır olamadığını görüş. Üniversite yıllarında başlayıp uzun süre devam eden yerel basın sonrasında kendi gazetemi çıkarmak aman ha masraf olmasın başkasına yaptırmayayım diye grafik tasarım ve mizampaj öğrenmek :) ve ardından alakaya maydonoz takı tasarımı :)

ASLA YAPAMAM, BENDEN OLMAZ DEDİĞİN MESLEKLER NELER?
Muhasebe yapamazdım sanırım bana dışardan o kadar sıkıcı geliyor ki Allah yapana kolaylık versin.

ÇOCUK MU? KARİYER Mİ?
Kariyer çocuk varken çok zor yaşadım gördüm :) Uzun yıllar çocuğu ile faal olarak çalışmış biri olarak her ikiside demeyi kendimde hak gördüm :)

EŞİNİN HANGİ MESLEĞİ YAPMASINI İSTERDİN?

Aman çalışsında meslek farketmez dediğim uzun yıllar oldu. Ben kendilerini benim ve kızımın hayatından defetmeden önce kendilerinin yegane mesleği evcil hayvanlıktı. Çalışmadan benim getirdiğime göz diken ev köpeğinden farkı yoktu. Bir an Seren Serengil'in bir lafı geldi aklıma . "Köpeğim en azından terliklerimi getiriyor" Şimdi başka bir evde mesleğini sürdürüyor :)


Herkes zaten yapmış bu mimi artık yapmayanı mimliyorum :))

4 yorum:

  1. haydi sana da bir yorum vreyim bari..:)
    çocuk ve kariyr gerçekten çok zor birarada gidiyor ama gidiyor.. kutlarım bunu başarabildiğin için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu yorum iyi geldi Mini şimdi parkta gelir gelmez göstereceğim de dilinden kurtulurum belki :) Çocukla gerçekten 2 kat yorucu oluyor çalışma hayatı

      Sil
  2. bende karızman ıcın yorum yazıyorum tatlım:)))
    bence senı gececek minicim:)
    son yazdığına cok guldum kopek bıle terlığımı getırıo ne doğru calısmayan adamdan koca mı olur yaa bıde esının parasını mı yıyo derım bende yazık yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah tatlım yaa insan çaktırmaz karizmam için yorum yazdığını :)) Görsen sen Mini'deki havayı :))

      Sil