Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

Sherlock hayranlarına Elementary ilk tanıtım videosu yayında


Benim daha çok komedilerini severek izlediğim CBS kanalı önümüzdeki dönem yayına girecek olan yeni bir dizisini daha izleyicisine tanıttı. Drama türünü yansıtan ve Sherlock Holmes karakterini günümüz New York'una taşıyacak olan Elementary'de Jonny Lee Miller Sherlock Holmes karakterini canlandıracak.

Watson ilk kez bir kadın
Dizide Holmes'un yardımcısı Watson, ilk kez bir kadın oyuncu tarafından canlandırılacak. Charlie's Angels'de  Alex Munday, Lucky Number Slevin'de Lindsey ve Kill Bill'de O-Ren Ishii karakterleriyle beğeni toplayan Lucy Liu, Dr. Watson (Joan Watson) karakteriyle Sherlock tarihinde bir ilke imza atacak.




12 yorum:

  1. Büyük bir umutla bekliyoruz umarım seriye fazla hasar vermezler..

    Sherlock 221 Baker sokağından çıkmamalı diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada CBS var iddialı olacaktır :)

      Sil
  2. Nasıl yaa. Kırk yıllık kani, olurmu yani..
    Dr.Watson nasıl kadın olur şimdi.
    Bu nasıl Sherlock olacak ki.
    Sherlock hayranıyım. Cnbce'de genç Sherlock çıkıyor. Onuda izliyorum. Orda sadece genç. :)
    Ama Luck Liu yuda severim ben. Bakalım. Hoş, izleyebilirmiyim bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLk 2-3 bölümde zaten kendisini belli eder:)

      Sil
    2. ilk bölümde kendini belli eder o kadar sherlockian ya da holmesian'ız;D

      Sil
    3. Sen anlarsın :D Anladığında bana da anlat :D

      Sil
  3. Kadın Dr.Watson hımm bilemedim şimdi. Bütün gün dip dibe, ister istemez bir çekim olacak aralarında. Sonra işe aşk karışacak, Holmes iş icabı bir kadınla konuşsa Watson kıskanacak, yok "içine düşseydin" de yok efendim "zaten sen beni hiç sevmedin" de... Böyle yürümeyecek tabii, ayrılacaklar, bu sefer de birlikte çalışamayacaklar. (:
    Holmes de hareketleri, karşısındakini sıkıştırma şekliyle falan The Mentalist'teki Patrick Jane'i hatırlattı bana. Holmes de "dedektif değil danışman"mış hem :)

    Ben Sherlock Holmes niyetine seyretmem bu diziyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konudan çok uzaklaşacaklarını sanmıyorum en azından yabancı yayınlar aşırı derece farklılaştırmıyorlar ama doğru bir konuya parmak bastın aşk olmasa bile bir çekim meydana gelir :)

      Sil
    2. John Watson yani doktor olan şimdi kadın olacak yani Joan Watson..

      Sherlock ile Patrick Jane kıyaslandığında Patrick Jane stajer kalır Sherlock yanında..

      Sherlock>Mentalist

      Sil
    3. Evet Sherlock dedektif değildir,polis zora düştü mü ona el uzatır yardım et diye. :)
      Dizide dedektifse zaten sadece Sherlock vari bir polis izlemiş oluruz sadece.

      Sil
    4. Sherlock sadece danışman detektif,kendi mesleğini icra etmesiyle gurur duyar...

      Sil