Sayfalar

3 Mayıs 2012 Perşembe

True Blood Twitter Geyikleri


10 Haziran'da 5 Sezonu ile ekranlara geri dönecek olan True Blood dizisinin hayranları, yayın tarihi yaklaştıkça sabırsızlanıyor. 

10 Haziran ve ben True Blood yeni bölümlerine kavuşuyorum...

Yaklasik 7 aydir True Blood yeni sezonunu bekliyoruz biz hayranlari. trdeki gibi olsa keske

artık lütfen bi True Blood başlasın içim dışım elena ve kaşarlıkları nerede o Sookie ve kaşarlıkları haksız mıyım?

vampirli dizi izlemem diyen her insan, bir gün True Blood'ı tadacaktır.

True Blood başlasa da iki sevişme görsek.

"İnsanlar her zaman kalbinin sesini dinle diyor.Peki kalbin sana sürekli aynı saçmalığı yapmanı söylüyorsa?" True Blood

Ben True Blood'a başlıyorum ama, TVD'yi aldatmış gibimsi mi oldum ne oldum? '':(''

Vampirleri hep yakisikli sanardik ancak true blood ilk bolumdeki gayet cirkin

O değilde ben True Blood'ı çok özledim.

1 yorum: