Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

Vahide Gördüm son iki bölümde oynayacak


Finale yaklaşan Adını Feriha Koydum dizisinin sevilen oyuncusu Vahide Gördüm, rahatsızlığı nedeniyle sevenlerini üzmüştü. Tedavi sürecinde diziden uzak kalan Vahide Gördüm, hastane çıkışı kendisini görüntüleyen basın mensuplarına müjdeli bir haber vermiş ve ""Uzun ve zor bir süreçti. Bitti, gitti, kurtuldum. Her şey yolunda"  demiş. Ayrıca Adını Feriha Koydum dizisinin son iki bölümünde ekranda olacağını belirten Vahide Gördüm'e geçmiş olsun diyorum. 



2 yorum:

  1. İyileşmesine çok sevindim :)

    Bir şey dikkatimi çekti ben o kadının saç rengi kendisinden sanıyordum şimdi bakıyorum da yeni çıkan saçları çok farklıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim belkide kendi ana rengine boyuyordur çünkü bende kendi saçı sanıyordum yüzüne çok yakışıyordu

      Sil