Sayfalar

31 Mayıs 2012 Perşembe

#zombiolsam...........



Twitter'da TT olan #zombiolsam etiketini özellikle The Walking Dead dizisinin sıkı bir takipçisi olarak dikkate almasam olmazdı işte paylaşımlardan bazıları.


#zombiolsam cicişlerin beynine tenezzül etmezdim.


#zombiolsam daryl dixon'ın beni öldürmesini isterdim .


#zombiolsam hamile kadınları yemezdim lan. Başbakan belamı zkerdi valla sonra


#zombiolsam annem “senin yasindaki bütün zombi kızlar evlendi, kocalarinin beynini bile yedi sen hala otur” derdi heralde..


#zombiolsam illa bir şey yemem gerekir herhalde, birilerinin beynini yerdim. nasılsa beyin bedava djkuılopğüchgjklşi


#zombiolsam ve dünyada geriye sadece şu üçlü kalsa durur durur kendi başımı yerim; nihat doğan, recep tayyip, ajdar.


#zombiolsam sucuk reklamlarında oynayıp parayı bulurdum... "grrrah Eeeat Budduğuuur agggaaa" derdim!


#zombiolsam aşırı üzülürdüm inanılmaz üzülürdüm. Ben dünyayı zombiler bassa da medeniyetin çöküşünü görsem diye beklerken...olucak iş değil.


#zombiolsam yicek adam gibi insan bulamazdim etrafta hilal cebeci erol kose cicisler nihat dogan tipli insanlar var zombilerin isi zor valla


ben bu üşengeçlikle aslında #zombiolsam değil direk zombi olmalıymışım. sallana sallana slow motion bi hayat. oh mis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder