Sayfalar

28 Haziran 2012 Perşembe

Unutma Beni 912. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 29 Haziran Cuma günü kaldığı yerden devam edecek. Feraye’nin Çiğdem ve Güler için hazırladığı ölümcül plan nedir? Hikmet kimleri tehlikeli bir durumdan kurtaracaktır? İlkay kimlerin öldürüldüğünü duyup, dehşete düşecektir? İlkay kendisini savunmasız yakalayan Feraye’den kurtulabilecek midir? İlkay’ın katılmadığı duruşmada Ali’nin boşanmayla ilgili kararı ne olacaktır? Ceylan hangi düşmanına yardım etmek zorunda kalacaktır? Parayla Menekşe’nin cesedini takas etmeğe giden Kenan ne görüp çok şaşıracaktır? Kenan Şerif’e yakalanmaktan kurtulabilecek midir? Kenan’ın son kurbanı kim olacaktır?



Deniz Yıldızı 648. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 29 Haziran Cuma akşamı kaldığı yerden devam edecek. Melih ihbar üstüne karakola götürülmüştür. Banu tedirgin Melih’in aklanıp geri dönmesini beklemektedir. Acaba Banu’nun mutlu yuva hayalleri sonunda gerçekleşecek midir? Demir Başak’ın Aykut’la işbirliği yaptığını öğrenmiştir. Öfkeyle Başak’a Aykut’la Efsun’un yerini sorar. Bakalım Demir Efsun’u Aykut’un elinden kurtarabilecek midir? Berna hemşire ile kaçırma planını yapmış gergin beklemektedir. Arzu bebek odasına girip bebeği öldürmek için fırsat kollamaktadır. Banu her şeyden habersiz odasında bebeğine kavuşmayı beklemektedir. Acaba kazanan kim olacaktır? Efsun Aykut’a Demir’i sevdiğini söyler, bırakması için yalvarır. Aykut öfkeden delirmiş cinnet geçirir. Yoksa Aykut Efsun’u öldürecek midir?


27 Haziran 2012 Çarşamba

Dinle Sevgili 179. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 28 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek. Nermin yaralanınca Kazım panikle kaçar. Taner Nermin’le kalmıştır. Susan Mehmet’le buluşacağı için sevinçlidir. Ceren’in ise Hande ve Mehmet için planlarını vardır. Gülfem, Özgür’ün gitmiş olmasından dolayı yıkılmıştır. Cemil’in gidecek olması Hande ve Nermin’i sarsar.

Unutma Beni 911. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 28 Haziran Perşembe günü kaldığı yerden devam edecek. Kenan’ın Orhan’la ilgili hain planı nedir? Orhan peşinde kimi görüp, onu bir barakaya kelepçeleyecektir? Orhan ve Şerif Kenan’a karşı nasıl bir iş birliği içine gireceklerdir? Kenan sonunda Volkan’dan Menekşe’nin cesedini alabilecek midir? Emine Kenan’ın masasında ne bulup çok şaşıracaktır? Çiğdem evde Feraye olduğundan habersiz, eve gelir. Çiğdem annesini Feraye’nin elinden kurtarabilecek midir? Feraye’nin İlkay’la ilgili kötücül planı nedir? Ali kızını da alıp nereye gitmeyi planlamaktadır?


Deniz Yıldızı 647. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 28 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek. Berna Banu’nun bebeğini kaçırma planını uygulamaya sokmaya çalışmaktadır. Yoksa Celal Berna’nın planını anlayacak mıdır? Başak Demir’in Efsun’u kurtarmaya gitmemesi için türlü bahaneler üretir. Hem Demir’i hem de Başak’ı şoke edecek gelişme acaba ne olacaktır? İkbal yalvara yakıla Bahri’den Özgür’ü affetmesini ister. Bakalım Bahri Özgür’ü affedecek midir? Aykut Efsun’u birlikte Ankara’dan gitmek için ikna etmeye çalışır. Efsun Aykut’u bir kez daha reddeder. Öfkeden gözü dönen Aykut yoksa Efsun’a zarar mı verecektir?

İbret-i Ailem Twitter Yorumları

#ibretiailem dizisinde aşk tesadüfleri sever göndermeleri ve daha neler neler... Gülüyoruz baya yahu, eline sağlık herkesin...

#ibretiailem 50 lirasına iddiaya girerim ki seni dudaklarım değmeden öpebilirim :D

#ibretiailem cok guzel kurgulanmis, kafasini 10 dk da sagdan sola ceviren karekterlerin oldugu dizilerden sonra cok iyi geldi @ibretiailem

ibreti ailem diye bi dizi başlamış ve favorim ilk 5 dk içinde belli oldu. Yıldız Küçükbaş :)

star'da yeni başlayan "ibreti ailem" güzel işe benziyor. zafer algöz ve şebnem sönmez zaten yeteri kadar fark yaratıyor.

En büyük aşkımın dizisi başlamış #ibretiailem Müjdat Gezen sen ne mükemmel bi oyuncu ne mükemmel bi insansın

Sanirim nur topu gibi bi yaz efsanemiz oluyor #ibretiailem

#ibretiailem de komik olmuş ince ve gönderici replikleri var bir bakın derim güldürücü sahneleri var gonca vuslaterinin karakter harika :)


Annem Uyurken izleyiciden tam not aldı - Annem Uyurken Twitter Geyikleri


#annemuyurken "serum takanlariniz cok olsun!!!" @busrapekin kariyerinizin en iyi islerinden olacak bu is ... Harika gidiyor ...

#annemuyurken 10 numara cast yapmis. Emegi gecen herkesin gonlune saglik. Yolu bereketli olsun!

Senin o espri yapan ağzını, burnunu, yanaklarını parça parça yurtdışına kaçırasım var. #annemuyurken

#annemuyurken gidip lokum alicam o kadar canim istedi cok sakincalii:)

#annemuyurken canimm lokum istedi..Her Çarşamba lokum alınır ve dizi saati öyle beklenir bundan böyle :) tarifi versin yada biz yapalım :p

#annemuyurken cok iyi başladı, anne uyanında eğlence katlanacak. Humeyra gibisi var mı

Yaz dizilerine kisdakilerden daha cok baglaniyorum hic bitmesinler istiyorum #annemuyurken

#Annemuyurken humeyra ya bir kez daha hayran olmak vallahi nazarim dgicek mahsallah sana yaa

#annemuyurken harbiden cok hos bir dizi olmus bazen gulmekten kiriliyor insan. Umarim uzun surer

#annemuyurken necip usta öldümü yaniiii :/

#annemuyurken vee anne uyanınca ne olacak mrktayım :)



26 Haziran 2012 Salı

Unutma Beni 910. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 27 Haziran Çarşamba günü kaldığı yerden devam edecek. Ali Feraye’nin hastaneden kaçtığını öğrenince kızını ve İlkay’ı korumak için ne yapacaktır? İlkay neden Ali’ye ters davranacaktır? Feraye Çetin’in evine gizlice girer amacı nedir, burada ne aramaktadır? Kenan Menekşe meselesini Orhan’ın üzerine yıkmak için Orhan’ın evine bazı deliller yerleştirir. Orhan bunu fark edecek midir? Kenan’ın Orhan’la ilgili ölümcül planı nedir? Emine Kenan’ın eski suçlarının bulunduğu dosyaya ulaşabilecek midir? Ceylan Şerif’in gönlünü alabilmek için ne yapmayı planlamaktadır? Güler Feraye’nin elinde esirdir hala Hikmet’ler bunu anlayıp, Güler’i kurtarabilecek midir?


Dinle Sevgili 178. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 27 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Ceren gelen boşanma kağıdının üzüntüsünü yaşamaktadır. Susan umutla Mehmet’i beklemektedir. Zerrin beklenmeyen bir misafiri ağırlar. Kazım, Taner ve Nermin arasında yaşanan tartışmada Nermin hiç beklemediği bir şekilde arada kalır.

Deniz Yıldızı 646. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 27 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Sancıları artınca Banu apar topar doğumhaneye götürülür. Bu sırada Berna kimseye fark ettirmeden aracısıyla konuşmaya gider, acaba bebeği almak için nasıl bir plan yapmıştır? Bahri Özgür’ü affetmeye karar vermişken Mine’nin hamile olduğunu öğrenmiş ve bunu İkbal’e de anlatmıştır. Peki zaten perişan bir halde olan İkbal bu duruma nasıl bir tepki verecektir? Efsun çaresiz Demir’i Aykut’un elinden kurtarabilmek için buluşma yerine gelir. Peki günün sonunda Demir Efsun’unun kendini feda edip Aykut’la gitmesini engelleyebilecek midir? Volkan’la Suna Banu’nun kana ihtiyacı olduğunu öğrenince Kazım’ı bulup durumu anlatırlar. Peki bütün bu süreç boyunca kızının yanına çıkmamış olan Kazım bakalım bu sefer nasıl bir tepki verecektir?



25 Haziran 2012 Pazartesi

Unutma Beni 909. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 26 Haziran Salı günü kaldığı yerden devam edecek. İlkay neden deli gibi Ali’nin yanına ulaşmaya çalışmaktadır? İlkay ve Ali yine ne için tartışacaklardır? Ali onu neden evden kovacaktır? Zeynep ateşlenmiştir, yoksa hastalığı mı tekrarlamıştır? Feraye’nin kaçtığını herkes öğrenmiştir. Feraye nereye gitmiştir? Şerif Orhan’ı kıstırır bir yerde, ondan ne istemektedir? Kenan’ın Orhan’la ilgili hain planları nelerdir? Orhan bunu fark edecek midir? Ceylan Kenan’ı ne saklarken görür ve mutlu olur? Güler kimden kurtulmaya çalışacaktır? Çiğdem neden apar topar Ankara’dan ayrılacaktır? Nereye gitmektedir?


Deniz Yıldızı 645. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 26 Haziran Salı akşamı kaldığı yerden devam edecek. Demir uzun çabaları sonucu Aykut’u en azından ellerini çözmesi için ikna eder. Peki Aykut odadan çıkınca telefonuna ulaşmaya çalışan Demir bakalım bu amacına ulaşabilecek midir? Selçuk Özgür’ü Mine’nin hamileliği hakkında konuşmak için yanına çağırmıştır. İkili konuşurlarken Bahri’de Selçuk’un odasına doğru ilerler. Yoksa Bahri konuşulanları duyacak mıdır? Arzu halasına numara yapar ve Melih’ten vazgeçtiğini söyler ama aslında vazgeçmek gibi bir niyeti yoktur. Acaba Arzu içten içe neler planlamaktır? Banu odasında sancı çekerken Melih Kazım’ın neden bahçede olduğunu merak eder ve yanına gitmeye karar verir. Peki kendini Kazım’a açıklamaya çalışan Melih acaba nasıl bir tepkiyle karşılaşacaktır?
.

23 Haziran 2012 Cumartesi

Engin Akyürek hayranlarına müjde


Fatmagül'ün Suçu Ne? adlı dizinin final yapmasının ardından dizi oyuncularına proje teklifleri gelmeye başladı. Dizinin ciddi bir hayran kitlesi olan karakteri Kerim'i canlandıran Engin Akyürek, yeni bir dizi ile ekranlara gelerek, hayranlarından uzun bir süre ayrı kalmayacak. Tuba Büyüküstün ve Kenan İmirzalıoğlu'nu buluşturacak olan, Orhan Kemal'in aynı adlı romanından uyarlanan "Cevdet Bey ve Oğullar"ı dizisinde Engin Akyürek'in de rol alması bekleniyor. Ay Yapım'ın üstlendiği Cevdet Bey ve Oğulları dizisinde Engin Akyürek'in Kenan İmirzalıoğlu'nun kardeşini canlandıracağı konuşulan iddialar arasında.



Ölmek yaradı


Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinin geçtiğimiz hafta yayınlanan bölümünde  ölerek diziye veda eden Erkan Petekkaya'ya ölüm yaradı demek yerinde olur. Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinden ayrılır ayrılmaz yeni bir projeye imza atan Erkan Petekkaya, Dila Hanım adlı dizide başrol oynayacak. ÖyleBir Geçer Zaman Ki dizisinden bölüm başına 40 bin TL alan Petekkaya, ücretini haftada 60 bin TL'ye çıkardı.


Dedemin Dolabı 1. Bölüm Fragmanı

Dedemin Dolabı, 30 Haziran Cumartesi tarihinde ekrana merhaba diyecek.



Şoker Dedemin Dolabı'nda


Bez Bebek dizisinin uslanmaz oyuncağı Şoker, dünyayı ele geçirme planlarına Fox'un yeni dizisi Dedemin Dolabı'nda devam edecek. 30 Haziran tarihinde ekrana merhaba diyecek olan Dedemin Dolabı, küçük izleyicilerin beğenisini kazanacak gibi görünüyor.


Dedemin Dolabı Konusu
Okyanus annesini erken kaybetmenin etkisiyle içine kapanık bir çocuktur. Çiçek ise hayalci bir kız. Ve bir gün hayatlarına giren sihirli bir dolap her şeyi değiştirir. Masallar Alemi’ndeki Amonya Krallığı’nda insanların dileklerini gerçekleştiren bir dolap yapmıştır bir Dede. Ve bu dolap sadece iyilik için kullanılmalıdır. Ancak kötü komutan Gomodor, dolabı kendi emelleri için kullanmak niyetindedir. Dede dolabı Amonya Krallığından dünyaya kaçırır ve iki masum çocuğa, Okyanus ve Çiçek’e emanet eder. Bu ailede herkes birbirini sevdikçe dolap güvendedir. Ancak komutan Gomodor’da peşinden dünyaya gelir. Ve herkesin hikayesi sil baştan yeniden yazılmaya başlar.  Sevgi dolu, eğlenceli ve kötülerin daima dersini aldığı bir hikayedir bu…


22 Haziran 2012 Cuma

Dinle Sevgili 177. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 26 Haziran Salı akşamı kaldığı yerden devam edecek. Mehmet, Özgür’ü hırpalar. Gülfem abisine iyice bilenir. Hande, Mehmet’e destek olmaya çalışır. Sakine’nin, Fulya ve Adnan’la ilgili planı vardır. Gülfem, Özgür’le arasında yaşananlardan dolayı Hamdi’yi sorumlu tutmaktadır. Yeşim, Ceren’in Mehmet’e olan hislerini öğrenmek üzeredir.

21 Haziran 2012 Perşembe

Dinle Sevgili 176. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 22 Haziran Cuma akşamı kaldığı yerden devam edecek. Ceren, Mehmet’in radyo fikrini duyunca deliye döner. Cem, Mehmet’e iyice diş bilenir. Hande bir kere daha arada kalmıştır. Büdü, Ceren’in oyununa alet olmak zorunda kalır. Zerrin ve Ceren karşı karşıya gelir.

Unutma Beni 907. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 22 Haziran Cuma günü kaldığı yerden devam edecek. Orhan Sertaç’ın nerde kaldığını bulmak için Volkan’lara gider. Orhan orada kimleri görüp çok şaşıracaktır? İlkay gitmekte kararlıdır. İlkay son anda vazgeçecek midir? İlkay Feraye’nin kaldığı kliniğe gidip, doktorlara ne diyecektir? Feraye ne duyup, deliye dönecektir? Feraye kurulun önüne çıkar. Feraye onları deli olduğuna ikna edebilecek midir? Ceylan Rıfat’larda kalmaktadır. Şerif onu affedecek midir? Reyhan Emine’yi arayıp neden eve çağıracaktır? Emine Ceylan’ın parmağında kendisinde olan yüzüğün benzerini görür. Bu yüzüğün kardeşi Menekşe’nin yüzüğü olduğunu anlayacak mıdır?


Deniz Yıldızı 643. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 22 Haziran Cuma akşamı kaldığı yerden devam edecek. Aykut Demir’i kaçırıp bağlamıştır, planı Efsun’u korkutmak ve kendisiyle gelmeye ikna etmektir. Bakalım Aykut sonunda Efsun’u ikna etmeyi başarabilecek midir? Melih Arzu’nun tehditlerine dayanamaz ve boşanmaktan vazgeçtiğine dair belgeyi imzalar. Fakat Arzu’nun Melih’i bırakmaya niyeti yoktur. Peki günün ilerleyen saatlerinde Arzu’yu nasıl bir sürpriz beklemektedir? Mine Selçuk’un istediği belgeyi imzaladıktan sonra çıkar ve Özgür’le karşılaşır. İkili bebekten konuşmaya başlarlar. Bu sırada odadan çıkan Selçuk acaba konuşulanları duyacak mıdır? Berna Celal’le tekrar gecekonduya ziyarete gelir. Suna ve Banu’yla sanki bebekten vazgeçmiş gibi konuşur. Acaba Banu Berna’ya inanacak mıdır? Peki günün sonunda Banu’yu şok edecek gelişme acaba ne olacaktır?

Fatmagül'ün Suçu Ne ? Twitter Geyikleri


Fatmagülün suçu ne filminin birinci ve sonuncu bölümünü izlesen zaten anlarmışsın bu kadar kasmaya gerek yokmuş kii :D

fatmagülün suçu ne dizisinde Türk hukuku yeniden cana geliyor :s

Saçma lüzumsuz bir dizi olsan da tebriği hakettin fatmagülün suçu ne umarım verdiğin mesaj yerine ulaşmıştır

Liverpool kulübü olsam fatmagülün suçu ne dizisini mahkemeye veririm . Adamların marşının çevirisini tecavüze uğrayan kız için söylediler ya

Fatmagülün suçu ne dizisinde Liverpool taraftarlarının müthiş tezahuratı : Never walk alone :)

2 senedir fatmagülün suçu ne die millet yiyip bitirdi kendini hadi rahatça yatın uyuyun artık fatmagülün suçu yokmuş :)))

Fatmagülün Suçu Ne güzel bir mesajla bitti.Normal hayatta da aynı kabusu yaşayan kadınlar davalarını kazansa keşke!

"Fatmagülün suçu ne" yerinde toplumsal mesajlarla veda ediyor. Ağlamamak elde değil gerçekten. "Son olsun"

Fatmagülün suçu ne, N.Ç olayı ile bitti yaa. Bence süper bir mesaj verdi yani o derece.



20 Haziran 2012 Çarşamba

Dinle Sevgili 175. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 21 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek.Ceren artık Hande’yi radyoda görmek istemediğini söyler. Cem, Hande’ye destek olurken Mehmet bu durumdan habersizdir. Gülfem, Özgür’le buluşmak için yalan söylemektedir. Mürvet ve Melek karşılaşır. Mehmet’in Hande’ye şok teklifi herkesi şaşırtır.


Unutma Beni 906. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 21 Haziran Perşembe günü kaldığı yerden devam edecek. Ali tatil dönüşü İlkay’ı nereye götürecektir? İlkay sonunda Ali’ye gitme kararını açıklayacak mıdır? Şerif Ceylan’la ilgili ne öğrenip, deliye dönecektir? Ceylan evden kaçıp, nereye gidecektir? Kenan elinden kaçırdığı Sertaç’ın peşindedir. Sonunda bulabilecek midir? Orhan neyi duyup şoke olacaktır? Orhan hangi önemli bilgiyi Kenan’dan saklayacaktır? Feraye deli taklidi yapmaya devam etmektedir, çevirdiği oyunu doktorlar anlayacak mıdır? Çiğdem’in kefaletini kim ödeyecektir?


Deniz Yıldızı 641. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 21 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek. Hakan’ın ölümünden sonra Aykut Demir’i kaçırmak için yaptığı planı uygulamaya karar verir ve kafasındakini Başak’a anlatır. Peki Aykut günün sonunda amacına ulaşabilecek midir? Özgür Mine’yi otel odasına ziyarete gelir ve beraber yurtdışına gitme teklifini yineler. Peki günün sonunda Özgür’ü şok edecek gelişme acaba ne olacaktır? Arzu Melih’i boşanmaktan vazgeçmesi için tehdit etmektedir. Eğer vazgeçmezse Banu’nun ailesini öldürteceğini söyler. Bakalım Melih bu duruma nasıl bir tepki verecektir? Pelin karakolda, hala Hakan’a olanlardan habersizdir. İkbal ve Bahri’yse zor da Pelin’e Hakan’ın öldüğünü söylemeye karar verirler. Peki İkbal’le Bahri acaba Pelin’e gerçeği söyleyebilecekler midir?

Süpriz isim kim?


21 Haziran Perşembe akşamı ekranlara veda edecek olan Fatmagül'ün Suçu Ne? dizisinde, Yaşaranlar hakim karşısına çıkacak. Hakimin vereceği kararla Erdoğan Yaşaran, Selim Yaşaran, Reşat Yaşaran ve Münir Telci'nin yanı sıra sürpriz bir isim daha ceza alacak. Dizinin final bölümünde ceza alacak olan süpriz isimler arasında Kerim Ilgaz ve Fatmagül'ün fettan yengesi Mukaddes'in isimleri geçiyor. 


İşte veda fragmanı






19 Haziran 2012 Salı

Dinle Sevgili 174. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 20 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek.Hande, Taner’i eve çağırır. Annesini Taner’le yüzleştirir. Nermin ve Taner geçmişteki büyük sırrın ortaya çıkması tehlikesiyle karşı karşıya gelir. Ceren boşanma kararına karşı çıkar. Ceren ve Kazım restleşir. Ceren, Hande’ye beklemediği bir şekilde tepki gösterir.

Unutma Beni 905. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 20 Haziran Çarşamba günü kaldığı yerden devam edecek.vde sakladığı Cd’yi Ceylan’ın Kenan’a verdiğini duyunca ne yapacaktır? Volkan Sertaç’ı kaçırır, Volkan Sertaç’ı nerde saklayacaktır? Feraye planladığı gibi akıl hastanesine kapatılmıştır? Feraye’nin amacı nedir? Güler Feraye ile konuşmaya gider, orda neler duyup çok şaşıracaktır? Ali ve İlkay’ın göl tatili sürmektedir. İlkay bu romantik anlardan etkilenip, gitmekten vazgeçecek midir? Kenan öfkeyle Ceylan’dan ne yapmasını isteyecektir? Orhan Kenan’ın planladığı gibi Sertaç’ı öldürebilecek midir? Şerif eve gelen hangi davetsiz misafiri kapı dışarı edecektir?



Deniz Yıldızı 641. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 20 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Bir taşla iki kuş vurmayı amaçlayan Aykut, Hakan’ın komaya girdiği haberiyle sarsılmıştır. Planı suya düşen Aykut bakalım bu sefer Hakan’ı öldürmeyi başarabilecek midir? Hayatına çeki düzen verip Özgür’ü unutmaya çalışan Mine rahatsızlandığı için hastaneye gider. Peki orada Mine’yi nasıl bir sürpriz beklemektedir? Kazım Banu’yu bulmuş, elinde silahla karşısına çıkmış fakat sonunda yine kıyamayıp eve getirmiştir. Bu sırada Celal ve Berna’ da Kazımlar’ı ziyaret etmeye karar verir. Peki Berna bu sefer Banu’yu bulmayı başarabilecek midir? Arzu adamlarının yardımıyla Melih’i eve kapatmıştır. Bakalım Melih günün sonunda evden kaçmayı başarabilecek midir?

Tüm yengeler sığınaklara!


Bir zamanların en çok izlenen dizileri arasında olan Aşk-ı Memnu, hafta içi her gün 12:45'te tekrarları ile Kanal D ekranlarına gelmeye başladı ve TT listesine girdi. 








Aşk-ı Memnu Twitter Yorumları

Aşk-ı Memnu 3. kez başlamış. Bu sefer de Adnan bey Bihter'in onu aldattığını anlamazsa yuh derim.

Aşk-ı Memnu, Cennet Mahallesi ve Arka Sıradakiler tekrar sezonu açıldı. Darısı Doktorlar'a. Hadi bakalım :))

Etrafıma bakınca ikili ilişkilerin karışıklığından beynim ters dönüyor nyse ki zamanında Aşk-ı Memnu izledikte içinden çıkabiliyoruz

Aşk-ı Memnu da artık Doktorlar gibi bir yaz klasiği oldu. Sonunu bile bile 1736256 kere daha sapıkça izlediğimiz bir klasik.

Ask-ı Memnu başlamış, 1 haftaya kalmaz Doktorlar da başlar.

Türk Televizyon tarihinin en kaliteli dizisi Aşk-ı Memnu'dur.. Dizinin 3. Tekrarı bile fırtınalar estirmeye devam ediyor..

Aşk-ı Memnu 3.kez başladı bu seferde Adnan Bey Bihter'in aldattıgını anlamazsa harbi gerizakalıdır.

Aşk-ı Memnu'yu izlemek için uyandığım doğrudur. Sanki 1500 kere izlememişim gibi.

Aşk-ı Memnu başladığına göre,Doktorlar eziyetinin gelmesi de yakındır.

Şezlongta güneşlenme keyfi.. Şaka be anneannemle aşk-ı memnu izleyip karpuz yiyoruz.

Aşk-ı Memnu yeniden başladı ya, bu sefer kızlar "Kuzey'e mi versem Güney'e mi?" yerine "Behlül'e mi versem Kuzey'e mi?" diye düşünecekler.




18 Haziran 2012 Pazartesi

Beni Affet 177. Bölüm Fragmanı


Beni Affet, yeni bölümüyle 19 Haziran Salı saat 17.15'te kaldığı yerden devam edecek. 



Unutma Beni 904. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 19 Haziran Salı günü kaldığı yerden devam edecek. Kenan Şerif’in odasında ne ararken Şerif’e yakalanacaktır? Ceylan bilmeden Şerif’e nasıl bir kötülük yapacaktır? Volkan Sertaç’ın yerini öğrenmiştir. Pat diye Sertaç’ın karşısına çıkar. Sertaç bu durumda ne yapacaktır? Volkan Sertaç’ın kendisine geçmişte oyun çevirdiğini öğrenecek midir? Ali ve İlkay birkaç günlüğüne göl kenarına gelirler. Romantik dakikalar yaşanır. İlkay gitme kararından vazgeçecek midir? Feraye’nin ablası Feraye için bir avukat tutmuştur. Avukat’ın Feraye’ye teklifi ne olacaktır? Feraye neden delirmiş gibi sağa sola saldıracaktır? Rıfat Emine’ye ne getirip, onu çok şaşırtacaktır?



Deniz Yıldızı 639. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 19 Haziran Salı akşamı kaldığı yerden devam edecek. Özgür, Mine’yi de yanına alıp yurtdışına gitmekte kararlıdır. Peki Mine, Özgür’ün bu teklifini kabul edecek midir? Buluşacakları parkta, Hakan’ı kanlar içinde bulan Pelin şok içerisinde kalır. Peki Hakan, içine girdiği bu yaşam savaşını kazanabilecek midir? Berna, her şeyden vazgeçmiş gibi rol yapmaya devam etmektedir. Fakat Banu’nun yaptıklarını yanına bırakmaya hiç niyeti yoktur. Acaba Berna, Banu’yu bulmayı başarabilecek midir? Aykut ve Başak’ın planı tıkır tıkır işlemektedir. Bakalım Aykut’un Hakan’ı vurduğu ortaya çıkacak mıdır?

Unutma Beni 903. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 18 Haziran Pazartesi günü kaldığı yerden devam edecek. Ali’nin İlkay için hazırladığı büyük sürpriz nedir? Sertaç söz verdiği gibi Şerif’e yardım edip, Kenan’ın tüm yaptıklarını anlatacak mıdır? Volkan ne görüp şoke olacaktır? Şeker Emine’den ne öğrenip deliye dönecektir? Ev halkı ve Emine, İlkay’ı gitme kararından vazgeçirebilecekler midir? Orhan Kenan’a neyin müjdesini verecektir? Emine Kenan’ın birini parayla tutup, Elif’i arattığını öğrenecek midir? Kenan neden Emine’yi boğmaya kalkacaktır? Asu ve Rauf Ali’yle ilgili hangi olaya tanık olup çok mutlu olacaklardır?


Deniz Yıldızı 639. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 18 Haziran Pazartesi akşamı kaldığı yerden devam edecek. Banu’nun hamilelik sırrı tamamen ortaya çıkmıştır. Artık Kazım ve Volkan her şeyi bilmektedir. Acaba Kazım, Banu’nun peşine düşecek midir? Hakan, Başak’ın Aykut’la işbirliği yaptığını öğrenmiştir. Gerçeği Pelin’e söylemek zorunda olan Hakan bu sefer hangi engelle karşılaşacaktır? Aykut ve Başak büyük planlarını uygulamaya koymak üzeredir. Her seferinde Efsun’a bir adım daha yaklaşan Aykut, acaba istediğini alabilecek midir? İkbal, Özgür’le konuşmak istemektedir. Oğlunu görüşmek için arar. Yoksa İkbal, her şeye rağmen Özgür’ü affetmeye mi karar vermiştir?


17 Haziran 2012 Pazar

İhale Cazibe'ye kaldı


16 Mart tarihinde yayınlanan final bölümü ile takipçilerini hayal kırıklığına uğratan Yahşi Cazibe, sosyal medyayı karıştırdı. İzleyicilerin tepkisiyle karşılaşan Yahşi Cazibe'nin senaristi Gani Müjde, twitterden yaptığı açıklama ile kötü finalin faturasını dizinin başrol oyuncusu Aslıhan Gürbüz'e kesti. 15 Mayıs tarihinde sözleşmesi biten ve devam etmek istemeyen oyuncunun final çekimlerine gelmemesi üzerine böyle bir son yazmak zorunda kaldıklarını dile getiren Gani Müjde, Cazibe karakterine hayat veren Aslıhan Gürbüz'ü hedef gösterdi. Bu şekilde bir sonu hayal etmediklerini belirten Gani Müjde, "Biz Cazibe ve Kemal ile bebekli bir final yapacaktık ama yapımcı son bölüme gelmeyeceğini bildirdi bize. Apar topar eldeki oyuncularla yeni bir mutlu son yaptık. Kemal'in Simge'yi seçmesi için de büyük bir hayal kırıklığı yaşaması gerekiyordu, senaryo geregi.Bu duygusal kırılmada ancak ihanetle mümkündü. Olay budur. Cazibe karakterini istemeden de olsa kötü çizmek zorunda kaldık. Ben yarattım ben öldürdüm" dedi.



16 Haziran 2012 Cumartesi

Yahşi Cazibe finali şok etti


ATV'nin sevilen dizilerinden biri olan Yahşi Cazibe, 16 Haziran Cumartesi akşamı yayınlanan 93. bölümü ile final yaptı. Türk televizyon tarihinin en saçma ve en anlamsız finalleri arasında liste başı olmayı hakeden Yahşi Cazibe ve senaristi Gani Müjde, sosyal medyada eleştiri yağmuruna tutuldu. Diziden ayrılmak isteyen Aslıhan Gürbüz'ün final çekimlerine gelmeyerek yaptığı kaprise, okkalı bir son ile karşılık veren Gani Müjde, 93 bölümdür hanımlığı, hamaratlığı, sağduyusu ile dikkat çeken Cazibe karakterini, erkek düşkünü bir dolandırıcı olarak gösterince ortaya kötüden de öte bir final çıktı.


Yahşi Cazibe ancak bu kadar kötü bir final bölümü yaşayabilirdi. Anlamsızca ekrana bakıyorum.

böyle bitmeyeceğini ummak istiyorum @GaniMujde bu kadar saçma bir son yapmış olmasın.3 sene insanlarla dalga geçer gibi. #yahsicazibe

Yahşi Cazibe ancak bu kadar kötü bir final bölümü yaşayabilirdi. Anlamsızca ekrana bakıyorum.

@GaniMujde Yahsi cazibe final bölümü neden böyle kotu olmus:(((

Cazibesiz Yahşi Cazibe olur mu yhaauuuvvv kötü çok kötü olmuş final ya kusura bakmada ağbi olmamiş bu sefer @GaniMujde

Yahsi Cazibe boyle biterse yok ayip etmis olursun @GaniMujde .

Yahşi Cazibe Aslıhan Gürbüz yok diye böyle bir finala maruz kalmış ama yapılan ayıp oyuncuya değil kardeş ülke Azerbaycana!..

yahşi cazibe bu şeklde bitiyor byle bişy olamaz neymiş son bölüme gelmemiş ozman ona göre bitirseydin ne saçmalık yaaa

senelerdr gülerek izlediğimiz, yahşi cazibe nin bu kadar kötü bir final yapması ve cazibe'yi şeytan olarak gösterlmesi büyük hayal kırıklığı

Yahşi Cazibe ölümüne saçma bi bölümle final yapıyo. Sıçtı içine ya izlediğim günlere lanet ettim

Yahsi Cazibe finali gercekten cok sacma olmus milleti keriz yerine koymaktir bu...

Kötü dizi finali gördüm de Yahşi Cazibe'nin ki kadar kötüsünü hiç görmemiştim...

Adını Feriha Koydum'un ardından Yahşi Cazibe'de iyice saçmalamış. Yakında dizi izlemeyi bırakacağım, ağlayacağım şimdi.




Adını Saçmalık Koydum !



Türk televizyon izleyicisi neler gördü neler. Reyting uğruna bir türlü bitmek bilmeyen dizilerin saçmalıklarından tutun, başrolsüz kalan dizilere kadar her türlü gereksizliğe maruz kalan izleyici yepyeni bir saçmalıkla daha karşı karşıya. Yaklaşık 1 aydır final yapacağını duyuran “Adını Feriha Koydum” dizisinin yapımcısı Fatih Aksoy, sürpriz bir kararla projeye devam edeceklerini açıkladı. Bana göre zaten son bölümlerde fazlasıyla sünen bu dizinin bir sezonu bırakın, 1 ay bile uzatılmaması gerekiyordu. Yanlış adımlar bununla da sınırlı değil. Olayın bir de oyuncular ayağı var ki sormayın gitsin. Dizi biteceği için yeni anlaşmalara imza atan oyuncular, maalesef “Adını Feriha Koydum” dizisinde olmayacaklar. “Behzat Ç.”nin yapım şirketi Adam Film’in Makedonya’da çekeceği “Balkanlar 1912” projesi için el sıkışan dizinin Feriha’sı Hazal Kaya, Adını Feriha Koydum dizisinde olamayacağı için dizi adını aldığı Feriha olmadan yayın hayatına devam edecek. 



Kötü Yol 1. Tanıtım Fragmanı


1960’lı yılların İstanbul’unda, bir yeşilçam hikayesi ile yakında Kanal D ekranlarında yayınlanmaya başlayacak olan "Kötü Yol" merakla bekleniyor. 




BENİM OĞLUM YAPMAZ


Boşanmaları ile magazin dünyasını şaşırtan Gökçe Bahadır ve Ali Sunal'ın arasında hissedilen gerilime bir de (Eski) kaynana faktörü eklendi. Gökçe Bahadır'ın aldatıldığı yönünde verdiği demeçlere kızan Gül Sunal,  "Ne diyeyim Allah akıl fikir versin. Astı astarı olmayan konuşmalar beni de üzüyor. Allah herkese Ali gibi evlat versin. Öyle bir şey yapacağını hayatta düşünmüyorum." demiş. 


15 Haziran 2012 Cuma

Beni Affet 176. Bölüm Özeti


Beni Affet, yeni bölümüyle 18 Haziran Pazartesi saat 17.15'te kaldığı yerden devam edecek. Bahar’ı kaybetmemek için her türlü oyunu oynayan Berat sonunda tüm aileyi karşısına almıştır. Berat kurtuluşu yine Handan’da bulacaktır. Handan ve Berat, Bahar ve Kemal’e karşı yeniden birlik olurlar. Diğer yanda Bahar ve Kemal yeniden başlayan aşklarının eşliğinde unutulmaz bir gün yaşarlar.
Cüneyt’ten ayrı kalamayan Feride yeniden şirkete dönmüştür. Cüneyt Feride’yi temize çıkarmak için hızla Selim’e yaklaşırken, Eylül olan biteni öğrenir. Selim’in ortaya çıkması Eylül ve Tunç’un geçmişteki işbirliklerini ortaya çıkaracaktır. Cüneyt’ten önce Selim’e ulaşmak için Tunç’tan yardım isteyen Eylül’ün Tunç’u ikna etmesi hiç de kolay olmayacaktır.

Dinle Sevgili 173. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 19 Haziran Salı akşamı kaldığı yerden devam edecek.Mehmet, Hande’yle büyük bir kavga eder. Mehmet, Hande’yi kıskanmıştır. Ceren Taner’in çocuğunu öğrenmenin şokunu yaşamaktadır. İkilinin arası açılır. Hande, Nermin’in telefonuna gelen mesajı yakalar.

Yalan Dünya 21. bölüm barda çalan şarkı




Yalan Dünya'nın 15 Haziran tarihinde yayınlanan 21. bölümünde barda çalan şarkı -Kedi Aptal.

Kedi Aptal şarkı sözleri

Bak Yine Bir Yolun Sonunda Başladı Ayrılık
Tek Yöne Götmeye Aslında Nasıl Kararlıydık
Geçmişe Sormaya Değer Mi Sildiğin Anıları
Dönmeye Kar Yoksa Demek Ki Kalbe Zararlıydık
Hem O Sözlere izlere Güveniyormuş Aşk
Silinen O izlere Direniyormuş Aşk
Kayıyorken Ellerimden Arama, Arama
Kanıyorken Ellerimden Yarama, Yarama
Bundan Sonra Zafer Kalsın Bizim Olmasın
Kaybetmeyi Senden Öğrendim Ve Sen Aptalsın
Kaybetmeyi Senden Öğrendim Ve Sen Aptalsın


Kuzey Güney sezon finali fragmanı yayında


Kanal D'nin en çok izlenen dizilerinden biri olan "Kuzey Güney" 20 Haziran'da yayınlanacak olan 40. bölümü ile sezon finali yapıyor.



İrem Sak sapığını hayranlarına teslim etti


Kanal D'nin sevilen dizisi "Yalan Dünya" ile ciddi bir hayran kitlesine kavuşan İrem Sak, bir süredir kendisini rahatsız eden telefon sapığı nedeniyle numarasını değitirmek zorunda kalmıştı. Savcılığa şikayette bulunmayan İrem Sak, telefonunu değiştirir değiştirmez sapığının telefon numarasını Twitter'dan yayınlayarak, hayranlarından bu numarayı aramalarını istedi.


Sapıktan farklı bir yöntem ile intikam alan İrem Sak paylaştığı tweet ile, "90 (544) 536 XX XX Telefon sapığım.Lutfen siz de bu gereksizi rahatsız edin. Bunun yüzünden yeni numara almak zorunda kaldım.Haydi göreyim!" dedi.




14 Haziran 2012 Perşembe

Beni Affet 175. Bölüm Özeti




Beni Affet, yeni bölümüyle 15 Haziran Cuma saat 17.15'te kaldığı yerden devam edecek. Feride Oktay’ı terk ettikten sonra, sessiz kalan Oktay yeni planlar peşindedir. Oktay Feride’ye yeni bir tuzak kurar. Feride’yi herkesin gözünde aklamayı aklına koyan Cüneyt Selim’i bulmaya bir adım daha yaklaşmışken, Cüneyt’in yapacaklarından haberdar olan Eylül ne yapacaktır?
Berat’ın kendisine söylediği yalanlarla artık sabrı taşan Bahar, Kemal’e daha fazla karşı koyamaz. Bahar ve Kemal ayrılığı sona ermiştir artık.


Dinle Sevgili 172. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 15 Haziran Cuma akşamı kaldığı yerden devam edecek. Gülfem ve Mehmet arasında sular durulmaya başlamıştır. Hande mahalleye dadanan hırsız yüzünden evde tek başına kalmaya korkar. Mehmet, Cem’i Hande’nin evinden çıkarken görünce şok olur. Ceren, Taner’le ilgili gerçeği öğrenir.

Unutma Beni 901. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 15 Haziran Cuma günü kaldığı yerden devam edecek.Emine Kenan’la ilgili ne öğrenip, bazı şeylerden kesin emin olacaktır? Ali İlkay’la ilgili gelecek hayalleri kurarken İlkay gitmeyi planlamaktadır. İlkay bu kararını Ali’ye söyleyecek midir? Emine ne öğrenip çok üzülecektir? Volkan Reyhan’ı ne yaparken görüp, şaşkınlık içinde kalacaktır? Güleser Volkan’ı hangi konuda dolduracaktır? Volkan neden büroyu basıp, Kenan’ın önünde Orhan’a saldıracaktır? Şerif Rıfat’tan ne yapmasını isteyecektir? Şerif Sertaç’a nasıl bir teklifte bulunacaktır? Çiğdem neden revire kaldırılacaktır? Ali neden Çiğdem’i görmeye gelecektir? İkili neden yakınlaşacaktır?




Deniz Yıldızı 638. Bölüm Özeti

Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 15 Haziran Cuma akşamı kaldığı yerden devam edecek. Özgür Mine’yi arar ve onu buluşmak için ikna eder. Buluştuklarında Özgür uzaklara gideceğini söyler ve Mine’ye buradan beraber gitmeyi teklif eder. Peki Mine bu teklife nasıl bir cevap verecektir? Aykut zor da olsa Başak’ın gönlünü alır ve onu bir kez daha Pelin’den silahı alması için okula gönderir. Bakalım Başak bu sefer başarılı olabilecek midir? Bir yandan Arzu Melih’ten, diğer yandan Berna Banu’dan intikam almak için Kazım’la konuşmayı kafalarına koymuşlardır. Peki günün sonunda herkesi şok edecek gelişme acaba ne olacaktır? Pelin yanlışlıkla anahtarını Hakan’da unutur. Bunu fark eden Hakan anahtarı geri vermek için okula gider. Peki Hakan okula vardığında acaba nasıl bir sürprizle karşılaşacaktır?

13 Haziran 2012 Çarşamba

Beni Affet 174. Bölüm Özeti




Beni Affet, yeni bölümüyle 14 Haziran Perşembe saat 17.15'te kaldığı yerden devam edecek. Cüneyt ailesine ve Eylül’e Feride’yle ilgili gerçekleri anlatmıştır. Öte yandan Oktay Feride’nin peşini bırakmamakta kararlıdır. Cüneyt Feride’yi Oktay’dan korumak için uğraşmaktadır. 
Geçirdiği kazadan sonra Bahar’a, ömür boyu sakat kalabileceği yalanını söyleyen Berat, Kemal ve Bahar’ın yollarını bir kez daha ayırmayı dener. Fakat Kemal Bahar’dan vazgeçmemeye kararlıdır. Bahar Kemal’in ısrarına kayıtsız kalabilecek midir?
Tunç’un Kader ve Ferman’ı bir araya getirmek için tezgahladığı oyun çığırından çıkar. Tunç Kader’i istemeye gelecektir. Ferman’dan gitgide uzaklaşan Kader bu oyundan nasıl kurtulacaktır? 


Dinle Sevgili 171. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 14 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek. Mehmet’in tüm çabalarına rağmen Hande ona mesafeli davranmaktadır. Cem ve Mehmet bir kez daha burun buruna gelir. Yeşim, Ceren’in evine yerleşir. Ceren buna engel olamadığı için sinirden deliye döner. Mehmet, Susan’dan ayrılamaz. Gökçe ve Hamdi hiç beklenmedik bir zamanda Gülfem’i görür.

Unutma Beni 901. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 14 Haziran Perşembe günü kaldığı yerden devam edecek.Şerif, Sertaç’ı konuşması yönünde ikna eder. Sertaç Şerif’e neler anlatacaktır? Emine, Reyhan’dan Kenan ile ilgili ne duyup şoke olacaktır? Emine’nin eline Kenan’la ilgili nasıl bir delil geçecektir? Volkan Sertaç’a ulaşmak derdindedir. Sertaç’ın Şerif’in yanında olduğunu, yaralandığını öğrenecek midir? İlkay bir avukatla görüşmeye gider, amacı nedir? Ali ile boşanmak için mi görüşmeye gitmiştir? Asu kimi takip edip, büro basacaktır? Ali bahçeli bir ev alıp İlkay’la mutlu yaşamayı düşlemektedir. İlkay Ali bu hayalleri kurarken ne düşünmektedir? Çiğdem nezarette neler yaşamaktadır, gerçekten yaptıkları için pişman mıdır?




Deniz Yıldızı 637. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 14 Haziran Perşembe akşamı kaldığı yerden devam edecek. Başak silahı Pelin’den almayı başaramayınca Aykut Başak’ı becerisizlikle suçlar ve silahı bizzat kendisi almak için okula gider. Acaba Aykut burada nasıl bir sürprizle karşılaşacaktır? Kazım bir arkadaşına ödünç vermek için Volkan’dan arabasını ister. Volkan’sa gerçeği söyleyemez. Peki Kazım sonunda arabanın satıldığını öğrenecek midir? Hakan’la Pelin sonunda baş başa kalede yemeğe çıkarlar. Bakalım Hakan duygularını Pelin’e açmayı başarabilecek midir? Suna Banu ve Melih hakkında bildiği her şeyi Sabiha’ya anlatmıştır. Peki günün sonunda gecekondu halkını nasıl bir sürpriz beklemektedir?


Yalan Dünya 20. Bölüm Açılay'ın Twist t-shirt'ı




Yalan Dünya'nın 8 Haziran tarihli 20. bölümünde Açılay karakterini canlandıran Nihal Yalçın'ın giydiği ve üzerinde "Brand New Style" yazan t-shirt, Twist markasının İlkbahar-Yaz 2012 koleksiyonuna ait.






12 Haziran 2012 Salı

Dinle Sevgili 170. Bölüm Özeti


Dinle Sevgili, 13 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Ceren, Yeşim’in evlerinde kalmasına göz yumduğu için Hande’ye kızgındır. Hande kendini Ceren’e affettirmeye çalışır. Mehmet, Susan’la ilişkisini sonlandırma kararı alır. Susan kötü durumdadır. Esma’nın gittiği iş görüşmesi başını derde sokar. Ceren evde karşılaştığı sürpriz karşısında şok olur.


Beni Affet 173. Bölüm Özeti



Beni Affet, yeni bölümüyle 13 Haziran Çarşamba saat 17.15'te kaldığı yerden devam edecek. Behlül’ü takipte olan Cüneyt Feride’ye Oktay’ın yalan söylediğini kanıtlar. Gerçeklerden haberdar olan Feride Oktay’a bunun hesabını sorduğunda alacağı yanıt ne olacaktır?
Bahar ve Kemal’in her an kavuşacaklarının endişesiyle deliye dönen Berat’ın Bahar’a yeni bir oyun oynar.
Tunç ve Kader Ferman’a karşı oynadıkları sevgililik oyunu Ferman sayesinde sona erer. Tunç’un isteğiyle Kader’i Tunç’a istemek zorunda kalan Ferman Kader’e duyduğu hisleri daha fazla bastıramaz. Gerçekleri ve Kader’e duyduğu aşk arasında sıkışan Ferman sürpriz bir açıklamayla herkesi şaşkınlığa uğratır.


Unutma Beni 900. Bölüm Özeti


Unutma Beni, yeni bölümüyle 13 Haziran Çarşamba günü kaldığı yerden devam edecek.Güler İlkay ve Ali’ye ne için teşekkür edecektir? Ceylan şirkette kiminle ilgili bilgilere ulaşıp, çok şaşıracaktır? Reyhan Orhan’ı görmeye gelir, orada neye şahit olup şoke olacaktır? Güleser Orhan’ın evinin önünde ne görüp çok şaşıracaktır? Emine’yi görmeye gelen tatsız misafir kimdir? Çiğdem ve Feraye’yi aynı odaya koyup, göz hapsine alırlar. Polisler bunu hangi amaçla yapmışlardır? Feraye suçunu sonunda itiraf edecek midir? Sertaç sonunda kendine gelir. Sertaç Şerif’e Kenan’la ilgili bildiklerini anlatacak mıdır? Emine kimi zor durumdan kurtarmak için çabalayacaktır?


Deniz Yıldızı 636. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 13 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Banu ve Melih herkesten habersiz kaçmışlardır. Bakalım ikili istedikleri huzuru bulabilecekler midir? Aykut’un planı Pelin’den Başak sayesinde silahı almaktır. Başak uygun anı kollayıp silahı Pelin’in çantasından almaya çalışır. Yoksa Başak yakayı ele mi verecektir? Berna Banu’yu Suna’nın kaçırdığını düşünmektedir. Delirmiş halde Suna’dan hesap sorar. Acaba Berna’yı şoke edecek esas haber ne olacaktır? Özgür ve Mine gece hastanede sabahlamışlardır. Selçuk’un durumu ise hâlâ kritiktir. Bakalım ikiliyi hastanede bekleyen büyük sürpriz nedir?