Sayfalar

8 Haziran 2012 Cuma

2. Geleneksel Karne Şenlikleri :)


2011-2012 eğitim öğretim yılı sona erdi. Bugün karne alan çocukların arasında sevinenler ve üzülenler oldu. Çok şükür biz sevinenlerden olduk. Kızım Mini, 2. sınıfı tüm derslerden 100 alarak bitirdi. Sene boyunca sıkı çalışmasının ödülünü almış oldu. Kızını tek başına yetiştiren bir anne olarak bu başarıdan bende kendime pay çıkardım elbette :) Biz 2 senedir karne günlerini bayram ilan eder, o gün kafamıza göre eğleniriz. yaz tatilini en yararlı aynı zamanda eğlenceli nasıl geçirebileceğimizin değerlendirmesini yaparız. Yaz tatili, gönlünce eğlenmenin yanında bir sonraki sınıfa hazırlık aşamasıdır bizim için. Biz yaz tatili ders programımıza harika bir yayın ile başlamayı planlıyoruz. Dörtrenk yayınları'na ait Renkli Tatil 3. Sınıfa geçtim adlı çalışma kitabını görür görmez çok beğendim. 12 hafta 12 setten oluşan bu yaz tatili değerlendirme seti, öğrenciyi sıkmadan belli bir program içinde çalıştırmayı hedefliyor. Bu yayının yanında elbette bol bol hikaye kitabı aldık. Mini, okuma alışkanlığını otutrtmak üzere umarım bunları da keyifle okuyacaktır. Gelelim bugün karne şenliğimizde neler yaptığımıza. Anne kız başbaşa yemek yedik, jetonlu oyunlarla eğlendik, dondurma yedik, Oyuncakların arasında kendimizi kayettik, flüt aldık, balon aldık, WipeOut platformu kurulmuş orada yarışanları seyrettik ve evimize gelir gelmez Mini arkadaşlarıyla oyun oynamak üzere dışarıya çıktı bende pencereden çaktırmadan takip ediyorum :)) Karne hediyemiz belirlendi bu arada Barbie ya da Winx'li paten, kask, dizlik ve kolluk en kısa zamanda nerede bulacağıma bakmalıyım. Bütün öğrencilere keyifli, sağlıklı bir yaz tatili dilerim.


2 yorum:

  1. Mini'nin teyzesi olarak onunla gurur duydum :) Bu bayram gününde yanınızda olmayı çok isterdik anneannesiyle :)Tebrik ederiz

    YanıtlaSil