Sayfalar

16 Haziran 2012 Cumartesi

Adını Saçmalık Koydum !



Türk televizyon izleyicisi neler gördü neler. Reyting uğruna bir türlü bitmek bilmeyen dizilerin saçmalıklarından tutun, başrolsüz kalan dizilere kadar her türlü gereksizliğe maruz kalan izleyici yepyeni bir saçmalıkla daha karşı karşıya. Yaklaşık 1 aydır final yapacağını duyuran “Adını Feriha Koydum” dizisinin yapımcısı Fatih Aksoy, sürpriz bir kararla projeye devam edeceklerini açıkladı. Bana göre zaten son bölümlerde fazlasıyla sünen bu dizinin bir sezonu bırakın, 1 ay bile uzatılmaması gerekiyordu. Yanlış adımlar bununla da sınırlı değil. Olayın bir de oyuncular ayağı var ki sormayın gitsin. Dizi biteceği için yeni anlaşmalara imza atan oyuncular, maalesef “Adını Feriha Koydum” dizisinde olmayacaklar. “Behzat Ç.”nin yapım şirketi Adam Film’in Makedonya’da çekeceği “Balkanlar 1912” projesi için el sıkışan dizinin Feriha’sı Hazal Kaya, Adını Feriha Koydum dizisinde olamayacağı için dizi adını aldığı Feriha olmadan yayın hayatına devam edecek. 



6 yorum:

  1. hazal kaya olmadan adını feriha koydum mu olur yaa :D seneye olacak sezonda bence yayından kaldırılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yayından kalkmalı saçmalık olmuş tümüyle

      Sil
  2. Adını ne koyacaklar acaba...??? :D

    Gerçi Deniz Yıldızı devam ediyorsa bu da eder..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz olmadan Deniz Yıldızı, Lale olmadan Lale Devri :D... Bakalım ne olacak. Bence Alacakaranlık Efsanesini gözü kesmeyen Fatih Aksoy, reytingleri bahane etti :))

      Sil
  3. Hey gidi hey bunları da mı görecektik :D yalnızca gülüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D resmen rezil olarak gitmeyi tercih ediyorlar

      Sil