Sayfalar

4 Haziran 2012 Pazartesi

Benim için mutluluk


Bloglarını severek ve keyifle okuduğum doctorsherlock ve biricit beni aynı konu ile mimlemişler. Arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Mim konumuz mutluluk. Bloğumdan beni tanıyanlar bilirler. Benim en büyük mutluluk kaynağım kızımdır. Kızımla yaptığımız ve her ikimizi de mutlu eden bazı faaliyetleri yazayım dedim :)

Kızımla birlikte mutfağa dalıp, pastalar yapmak ve onları süslemek benim için paha biçilmez








Kızımla yorum yaparak, cips ve abur cubur eşliğinde film seyretmek beni mutlu eder.





Kızım henüz 2. sınıf öğrencisi ve ben kızımın bana getirdiği okul başarılarından delice mutlu olurum. E-okul veli bilgilendirme sistemi sağolsun bu yıl sonu karnemizde de tüm derslerimiz 100 ve ben şimdiden karne heyecanı ile cuma gününü bekliyorum :) Anne kız başbaşa partilerimiz meşhurdur. Cuma günü karne partimizde coşmayı planlıyoruz:)







Bilim ve Çocuk Dergisi, okumayı bilen her çocuğun mutlaka takip etmesi gereken bir dergi. Biz her sayıda verilen bilgileri okurken eğlendiğimiz gibi, derginin yanında verilen eğlenceli zeka oyunlarını oynayarak mutlu oluruz. Son favorimiz sessiz sinema içerikli kelime oyunu.










Keyifli bir sohbet eşliğinde yudunlanan kahvenin tadına doyum olmaz.




Ve son olarak kızımın benim için kendi elleri ile topladığı bir demet papatya beni çok mutlu eder.

2 yorum:

  1. canım Allah kızından ayırmasın her zaman mutlu olun.kahveye bayılırım zaten söylemiş miydim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım kimseyi Allah sevdiklerinden ayırmasın . Kahve mi bak hiç bilmiyordum ahaha :)

      Sil