Sayfalar

12 Haziran 2012 Salı

Deniz Yıldızı 636. Bölüm Özeti


Deniz Yıldızı yeni bölümüyle 13 Haziran Çarşamba akşamı kaldığı yerden devam edecek. Banu ve Melih herkesten habersiz kaçmışlardır. Bakalım ikili istedikleri huzuru bulabilecekler midir? Aykut’un planı Pelin’den Başak sayesinde silahı almaktır. Başak uygun anı kollayıp silahı Pelin’in çantasından almaya çalışır. Yoksa Başak yakayı ele mi verecektir? Berna Banu’yu Suna’nın kaçırdığını düşünmektedir. Delirmiş halde Suna’dan hesap sorar. Acaba Berna’yı şoke edecek esas haber ne olacaktır? Özgür ve Mine gece hastanede sabahlamışlardır. Selçuk’un durumu ise hâlâ kritiktir. Bakalım ikiliyi hastanede bekleyen büyük sürpriz nedir?


1 yorum:

  1. 1)İkbal'in yerinde olsam, Özgür'le Mine şu anda hayatta olmazdı..
    2)Pelin'in yerinde olsam, beni uçurumdan aşağı yuvarlamış Aykut'u o an kodese tıktırmıştım..
    3)Ben Ozan'ın yerinde olsam, Banu'nun mahallesine bile uğramazdım,ki değil evlilik..!
    4)Celal'in yerinde olsam,Berna'yı akıl hastanesine göndermiştim..
    5)Fox Tv'nin yönetiminde olsam,senaristleri mantığa davet ederdim..:))

    YanıtlaSil