Sayfalar

7 Haziran 2012 Perşembe

En güzel vampir


Bunu söylemek için biraz erken mi bilmiyorum malum The Vampire Diaries'in Elena Gilbert'i de sezon finalinin son sahnelerinde vampir oldu. Elena'nın henüz nasıl bir vampir görüntüsü sergileyeceğini bilemiyoruz ancak bana göre en güzel vampir True Blood'un asi vampiri Jessica. Bill tarafından zorunlu olarak dönüştürülen Jessica, vampir olmanın tüm avantajlarını fazlası ile kullanıyor. Deborah Ann Woll tarafından canlandırılan Jessica, 10 Haziran Pazar akşamı True Blood 5. sezonu ile yeniden ekranlarda olacak. 










3 yorum:

  1. The Vampire Diaries'in 3. bölümünü 1 haftadır izlemeye çalışıyorum. Hep 3 hep 3 ! Hala 3 ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlamadım seni ne zaman sorsam 1. sezon 3. bölüm :D

      Sil
  2. Ben komedi insanıyım :D Kan beni bozuyor :D

    YanıtlaSil