Sayfalar

7 Haziran 2012 Perşembe

İçimdeki ses


Beyaz Sayfa bir mim hazırlamış.Direkt olarak mim sahibi tarafından mimlenmek güzel. Kendisine teşekkür ediyorum. "Hadi yazsana.. Şimdi “eee senin içindeki ses ne diyor”  diye sormuş Beyaz Sayfa ve içimizdeki sesi dineyip dinlemediğimizi sormuş. Ben çoğu zaman içimdeki sese kulak veririm. Hani öğrencilik yıllarında sürekli beynimize kazınan bir cümle vardı testler ve bitmek bilmez sınavlar için. İlk akla gelen çoğu zaman doğrudur. Ben de genelde ilk akla geleni uygulayanlardanım ama maalesef zaman zaman yanılıp pişman olurum :) İçimdeki sesin son zamanlarda bana fısıldadığını yazayım yazmasına da çatlak bu kadın diye etiketlenmekte var işin içinde :D  İçimdeki ses son zamanlarda bana sürekli Maya kehanetine göre dünyanın sonuna az bir zaman kaldığını (21.12.2012) fısıldıyor. Bir yanım ya gerçekse derken, mantıklı tarafım otur oturduğun yerde diyor:) Ben kulağıma fısıldayanı takip ederek, çoğu zaman herşeye rağmen gülümsemeyi ve kızımla harika vakit geçirmeyi seçiyorum. Mutlu olmak ertelenmemeli siz ne dersiniz?


Mimlediklerimi kendilerine yorum olarak atacağım:)


10 yorum:

  1. Aman.. Boşverin, kopacaksa da kopacak yani. Elden birşey gelmiyor. İlla kopacak çünkü. :)
    Bende bu mimleri biraz tuhaf algılıyorum galiba. :D Yazdığım konu birden alakasız geldi gözüme. Kendi konum yani. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman kopmasın e bir gün kopacak ama yine de o zaman şu zamanlar olmasın :D bende seni mimleyecektim bak tüh hemen bakayım :)

      Sil
    2. Kısmet. :D cevap bulamayınca denir ya. :) :)
      Olsun, o da kısmet, başka sefere. :)

      Sil
    3. Bir dahaki sefere herkesten hızlı olmalıyım :D

      Sil
  2. Daha zaman var eğer maya kehaneti tutmazsa bir parti yapıp biz kıyameti koparırız;DD

    YanıtlaSil
  3. :)) mayaların kehaneti görselini görünce abboww dedim senin iç ses benim annemim içsesiyle aynı:) O da kıyameti düşünür ve aralıkta oda bekliyo bakalım hayırlısı:)
    canım şaka bi yana tabiide insan korkuyo.Ama içsesim hiç yanılmamıştır çoğu zaman yanılmadım.mutlu olmayı ertelememek lazım her zaman gülelim ve hayatın tadını cıkaralım,bu aksam yazıcam ilk kez mimledin beni tarihe geçtik canım:) sevgiler öptüm kızınıda kocaman öptüm kızınla her zaman mutlu olmanı diliyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım mutlu olmak ertelenmemeli . Bu arada annenle 21 aralık gecesi bekleyelim bakalım :) Allah korusun diyeyim hemen . İlk kez biriciti mimledim diye sevindim zaten :D

      Sil
  4. Sen dinleme annem o içindeki sesi..Aneeaammmm :):):) bak tırstım şimdi..gidipsert bi kahve içmem gerek sanırsam...sonrada Aralık sonuna kadar ne yapacaklarıma karar vereyim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve içerken eşlik edeyim dur bende yapayım:) Aralık tarihine insan inanmasa da bi şekil hissediyor :)

      Sil