Sayfalar

16 Haziran 2012 Cumartesi

Yahşi Cazibe finali şok etti


ATV'nin sevilen dizilerinden biri olan Yahşi Cazibe, 16 Haziran Cumartesi akşamı yayınlanan 93. bölümü ile final yaptı. Türk televizyon tarihinin en saçma ve en anlamsız finalleri arasında liste başı olmayı hakeden Yahşi Cazibe ve senaristi Gani Müjde, sosyal medyada eleştiri yağmuruna tutuldu. Diziden ayrılmak isteyen Aslıhan Gürbüz'ün final çekimlerine gelmeyerek yaptığı kaprise, okkalı bir son ile karşılık veren Gani Müjde, 93 bölümdür hanımlığı, hamaratlığı, sağduyusu ile dikkat çeken Cazibe karakterini, erkek düşkünü bir dolandırıcı olarak gösterince ortaya kötüden de öte bir final çıktı.


Yahşi Cazibe ancak bu kadar kötü bir final bölümü yaşayabilirdi. Anlamsızca ekrana bakıyorum.

böyle bitmeyeceğini ummak istiyorum @GaniMujde bu kadar saçma bir son yapmış olmasın.3 sene insanlarla dalga geçer gibi. #yahsicazibe

Yahşi Cazibe ancak bu kadar kötü bir final bölümü yaşayabilirdi. Anlamsızca ekrana bakıyorum.

@GaniMujde Yahsi cazibe final bölümü neden böyle kotu olmus:(((

Cazibesiz Yahşi Cazibe olur mu yhaauuuvvv kötü çok kötü olmuş final ya kusura bakmada ağbi olmamiş bu sefer @GaniMujde

Yahsi Cazibe boyle biterse yok ayip etmis olursun @GaniMujde .

Yahşi Cazibe Aslıhan Gürbüz yok diye böyle bir finala maruz kalmış ama yapılan ayıp oyuncuya değil kardeş ülke Azerbaycana!..

yahşi cazibe bu şeklde bitiyor byle bişy olamaz neymiş son bölüme gelmemiş ozman ona göre bitirseydin ne saçmalık yaaa

senelerdr gülerek izlediğimiz, yahşi cazibe nin bu kadar kötü bir final yapması ve cazibe'yi şeytan olarak gösterlmesi büyük hayal kırıklığı

Yahşi Cazibe ölümüne saçma bi bölümle final yapıyo. Sıçtı içine ya izlediğim günlere lanet ettim

Yahsi Cazibe finali gercekten cok sacma olmus milleti keriz yerine koymaktir bu...

Kötü dizi finali gördüm de Yahşi Cazibe'nin ki kadar kötüsünü hiç görmemiştim...

Adını Feriha Koydum'un ardından Yahşi Cazibe'de iyice saçmalamış. Yakında dizi izlemeyi bırakacağım, ağlayacağım şimdi.




28 yorum:

  1. Evet çok sinirlendim bende. İnsanı salak yerine koyuyorlar. Yazık yani hiç olmadı bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son dakikaya kadar birinin rüyası diye düşündüm gerçek olduğunu farkedince izlediğim zamanlara yandım. Son çok alakasızdı.

      Sil
  2. rezillik ki ne rezillik. 3 seneden beri inandığımız şeyi tırpanlamışlar... Gani müjde sen aslıhana kızıp bunu yapmışsın anlaşılıyor ama bu kadar da olmaz yani....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın. Final mantıktan çok uzaktı. Cazibe senelerce Kemal ve tayfasını güzel sofralarda ağırlamak dışında birşey yapmazken nasıl dolandırıcı oldu. Madem dolandırıcıydı neden Kemal'i dolandırmadan ortadan kayboldu anlaşılır gibi değil. Final ciddi bir kızgınlığın sonucu ve çok hızlı kaleme alınmış belli ama tavır çok amatörce...

      Sil
  3. adı ister gani olsun ister sefil olsun bizde yaptığı işe ve seyirciye saygısı olmayan, aslında tek amaçları para olan yapımcılar, yönetmenler,yayıncılar olduğu müddetçe daha çok hayal kırıklığı yaşarız.
    Tabi ki hata bizde. kaç bölümdür yeni bir mizah anlayışı getiremeyen --seyredin görün--- her bölümü adeta 1. bölümünün tekrarı olan, seyirciyi 3 yaşında çocuk zekasında sayan, oyuncuları ayrıldığında önceki bölümlerindeki gelişmeleri inkar eden bu diziyi belki de tek aklı başında karakter olan Cazibe sebebiyle seyrettik. O bizi tuhaf jestler ve mimikler yapmadan seyirciyi güldürülebileceğini göstermişti.
    Kardeşim her oyuncu kontratı bittiğinde serbest kalır. Oyuncu kendini başka dizilerde göstermek isteyebilir. Sen bu diziyi kaç sene daha götürmek istiyordun ki hazırlıksız yakalandın. Sonra dizinin en sevilen karakterini cadı kazanında yaktın.
    Hepinize yazıklar olsun...
    Biz bu sonu hakettik!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm cümlelerine aynen katılıyorum Gani Müjde oyuncudan hırsını almak isterken izleyiciyi aptal yerine koydu.

      Sil
    2. saçma sapan final ermeniler gani müjdeye bunu yapmaları için para vermiş belliki

      Sil
    3. haklısın

      Sil
  4. Gerçekten böyle saçma bir final görmedim.. Ailecek gülerek izledigimiz bir diziydi.. Berbattan da öte olmuş. Hayır yani dizinin finalinde öyle bir tutarsızlık var ki.. Hem kemal aldatıyor cazibe üzülerek vatanına dönüyor.. Üstüne üstlük cazibe kemalden hiç bir şey talep etmiyor ama aslında usta bir dolandirici olduğu ortaya çıkıyor.. İnsanın önce bırakın izleyenlere saygisini yaptığı ise saygısı olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oklar şaşırtıcı bir hızla Kemal'den Cazibe'ye döndü. Tutarsızlık konusunda çok haklısın süper ötesi saçmaladılar Gani Müjde'ye hiç yakışmadı

      Sil
    2. Katiliyorum yani .Hakikaten de buyuk sayqisizlik bu yaptiklari.Aptal yerine koydular resmen insanlari.

      Sil
    3. her sözüne her kelimene katılıyorum kemal aldatıyor kız ulkesıne donuyor sonra kabak cazıbeye patlıyor:d

      Sil
  5. Ya ben bu kadar sacma son olucagini bilseydim hic izlemezdim yani.Ta sona kadar ruya oldugunu ve cazibenin ortaya cikacagini bekledim.Ama sonda buyuk bir hayal kirikligi yasadim resmen ya.Bu ne.. boyle son mu olur. Simdi yani dizinin ta evvelinden melek yuzlu birisi sonda seytan mi cikti... vallahi REZALET!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende son ana kadar rüya sandım. Sonunda Kemal'de evleniyor olmaktan mutsuz, Cazibe sahtekar, Simge amacına ulaşmış görünce senaristlerin nasıl bir kafayla yazdığını merak ettim doğrusu. Hele o köpekleri bile evlendirmeleri falan çok saçmaydı

      Sil
  6. gani Müjde bu son bölüm de yapmis oldugun igrenclik Aslihan Gürbüze mi yoksa Azeri kardeslerimize mi hakaret oldu yaziklar olsun sana bir de bu bölümü yayinlayan ATV denilen kanala da yaziklar olsun

    YanıtlaSil
  7. abartmayin arkadaslar. final gayet iyi olmus. herzamanki gibi bilindik bir sekilde happy end ile bitmedi. sonlar herzaman sasirtici oldugunda seyretmesi daha heycanli oluyor. bence gayet güzel ve sasirtici bir son. hic kimseyede hakaret olmadi. bu bir dizi. sirf azerbaycanli diye sonuda güzel olmak mecburiyetindemi? türk dizilerinde bile ne sonlar oluyor. herseye hakaret dersek hic birsey izlemeyelim. akliniza düsüncelerinize sasiriyorum sadece. yazik

    YanıtlaSil
  8. Azeri kardeslerimize hakaret bundan sonra Gani Müjde prosesine boykot

    YanıtlaSil
  9. bundan böyle gani müjde'nin yazdığı hiçbir diziyi izlemeyeceğim. hayır yanee intikam almak istemişsin ama iicene içine sıçmışın. saçmalığınıda geçtim ulan bu dizi azerbaycan'Da da izleniyor ayıp etmişin. bundan sonrada zten izleyicilerin göznden düştü.en çok üzüldüğüm nokta da o aptalca finale 3 saatimi ayırdım, belki kemal rüyadan uyanır veya cazibe geri döner de bişi olr die ama en sonda yane sinrden ağlamamak için kendmi zor tuttum.

    YanıtlaSil
  10. Dünya tarihine geçecek kadar berbat bir final diyorum başka da bir şey demiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Kishisel ve para sorunlarina gore bir ulusu ashagilamak kimin haddine, amk ssenaristi ??

    YanıtlaSil
  12. Arada bakıyordum, acaba görecek miyim Czibe'yi diye. Yani onsuz final olur mu diyordum. Yapmışlar, olmuş. Hemde en saçma hali ile.
    Dizi zaten bayadır saçmalıyordu.
    Son noktayı koymuşlar. Simge var mıydı? Ben o bile yok diyordum. :D

    YanıtlaSil
  13. böylesine keyifle izlediğim dizide,sarıcadının naletliği bile gani müjdenin bu çirkefliği karşısında az kalır,şok oldum izleyiciye hakarettir,senin senaryon olabilir ama aynı zamanda izleyicilerinde bir şeyler hissettiği zaman ayırdığı bir olay ayıp yani

    YanıtlaSil
  14. 3 yildir izledigimiz dizi boyle bitmemeliydi, gani mujdeye yaziklar olsun. Azerbaycana yaptigi bu terbiyesizligi hic bir zaman unutmayacagim. eger aslihan gurbuz diziye devam etmiyorsa baska sekilde de bitirile bilinirdi. cok ayip etti kardes ulkeye.

    YanıtlaSil
  15. Bu kadar rezil bir final olamaz:(

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar yahşi cazibe bitti taratışmak gereksiz ama saçma idi. kabul ediyorum azerbaycan ve türkiye kardeş ülkedir ne olursa olsun araları bozulmayacaktır biz unutma beni bahsedelim mi unutma beni bitmesin ilkay ali birleşşin emine şerif unutma beni bitmesin oyuncular didem özkavukçu osman karakoç berivan düzgün olcay kavuz ayfer dündar gülşah çomoğlu damla kaya füsun günuğur ve diğer tüm oyuncular unutma beni ailesi unutma beni bitmesin....

    YanıtlaSil