Sayfalar

7 Eylül 2012 Cuma

Emir'in Yolu Twitter Yorumları


Behlül'ün Kuzey karakterini iyi canlandırmasından esinlenmiş Adını Feriha Koydum senaristleri belliki

Adını Feriha Koydum Ferihasiz Olmuyo Bee.s.s ben emir ile ferihayi özledim o büyük aşkı özledim eski emiri özledim.s

En sevdiğim dizilerden olan Adını Feriha Koydum gerçekten çok sapıttı bi kere yeni gelen kızlar ne öyle? IYYYYYYYYYY.

Adını feriha koydum kadar antipatik bi dizi yok ya rezalet

"Adını Feriha koydum - Emir'in vücudu" olmalıymış.

Feriha'da Efe gibi dirilip bi yerlerden çıkıp gelir yakında. oldumu sana Adını Kavak Yelleri Koydum Zombi'nin Yolu.”

Adını Feriha Koydum;Emir'in Yolu'nu izliyorum..Çok fantastik yahu...

olmamış tekrarını bile kaçırmadığım dizinin ilk yirmi dakikasını zor izledim hayal kırıklığı.

7 yorum:

  1. emırın yolu yol değıl:) hıc beğenmedım ama annem bayıldı anneme gore bı dızı yanı her dızıyı ızler annem:))

    YanıtlaSil
  2. gizem karaca diziyi kurtardi dizi ekibine basarilar

    YanıtlaSil
  3. emir ferihayi nasil unutur.GIZEM COK GUZEL ama HAZALIN yerini tutamaz

    YanıtlaSil
  4. keske CAGATAYLA GIZEM baska dizide oynasaydi.bu HAZALA haksizliq.FERIHANIN izlerini diziden dun gece babasini yollamaqla sildiniz.bizim yureyimizden FERIHANIN izlerini nasil silegeksiniz.boyle bir ASKI bitirdiniz.cok uzulduk.emirin yolundada GUNESI oldurup onun yerine kimi koyacaqsiniz cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  5. boyle ASK bitemezdi.emir ferihayi nasil unutur.bu haksizliq.

    YanıtlaSil
  6. gizemi suklu buluyorlar ne yapsin kiz senarist yaziyor o oynuyor

    YanıtlaSil
  7. hazal geri donuyormus dorumu acaba

    YanıtlaSil