Sayfalar

5 Kasım 2012 Pazartesi

Beklenen oldu ama...


The Walking Dead dizisi 3. sezon 4. bölümüyle takipçilerini yine soluksuz bıraktı. 3. sezonda hikayeye yeni katılan karakterlerin varlığı ile hareket kazandıran, merak uyandıran dizinin yayınlanan son bölümünde heyecan tavan yaptı diyebilirim. Neredeyse 2 sezondur TWD hayranlarının beklediği bir gelişme daha yaşandı ve Lori karakteri diziye veda etti.  Lori'nin ölümü beklenen hatta sevindirici bir gelişme olacak gibi gelirdi bana hep ancak sanırım senaristler gider ayak Lori'ye sempatik bir hava kazandırmak istemiş olacaklar ki hikayenin gidişatına bakınca yeterince üzülemedim :) Eşi Rick ile Shane arasına düşmanlık tohumları ekerek antipatik tavırları ile izleyeni çileden çıkartan Lori, son bölümünde çocuğu için hayatını feda eden bir anne olarak akıllarda sağlam bir yer kazandı. Senaristlerde Lori hayranlarına karşı bir nevi günah çıkartmış oldu. TWD'nin 5. bölüm fragmanına baktığımızda bir sonraki bölümde de tansiyon oldukça yüksek gibi görünüyor. 

Lori'nin ölümüne izleyiciler ne dedi?

son sahneden rick'in haykırışlarına çok ağladım ya. Loriyi sevmezdim ama ölmesi kötü oldu

son sahneden rick'in haykırışlarına çok ağladım ya. Loriyi sevmezdim ama ölmesi kötü oldu

şimdilik sezonun en iyi bölümüydü bence t-doga yazık oldu la ...loriyi sevmezdim ama onada yazık oldu :D

Bu kadını hiç sevmiyordum ama ben de ağladım bu bölümde...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder