Sayfalar

4 Kasım 2012 Pazar

Bu diziler risk altında


Şüphesiz dizi takipçilerinin en hoşlanmadığı durumların başında, severek izledikleri dizi yada dizilerin onay alamayarak ekran maceralarına veda etmesidir. Önümüzdeki sezonda risk altında olan, yayından kalkması muhtemel olan dizilerin sıralamasına baktığımda benim takip ettiğim dizi olmadığını farkedince rahatladım ve sizinle paylaşmak istedim.  İşte Spoilertv'nin ABC, FOX, CW, CBS, NBC kanallarının bünyesindeki dizilerin geleceğiyle ilgili yaptığı tahminlerin sonucunda ismi açıklanan risk altında diziler: The Mob Doctor, Emily Owens M.D. , Guys with Kids , 666 Park Avenue , Last Resort  


1 yorum:

  1. last resort'un 1.bölümü çok iyi başladı sonra devamı gelmedi ben de bırakmak zorunda kaldım mentalist ve endgame ile idare ediyoruz.

    YanıtlaSil