Sayfalar

28 Temmuz 2013 Pazar

Ramazanlık bir dizi değilsin True Blood!!!

Şuan 6. sezonu içerisinde olan True Blood, özellikle +(18) sahnelerinin fazlalığı ile izleyiciyi şaşırtıyor. Bill, Sockie ve Eric karakterlerinin başrol olduğu diziyi küçük çocuklarla asla izlemeye kalkmayın.


İşte True Blood Twitter yorumları



İnsanların True Blood'ın sadece seks üzerine kurulmuş olmasını söylemelerinden nefret ediyorum o bundan çok daha fazlası. Onu çok seviyorum!

Bana #TrueBlood dizisini tavsiye eden arkadaşın Allah cezasını vermesin. Başroldeki kız ölümüne çirkin, senaryo berbat. Iyhh..

Hiç ramazanlık bir dizi değilsin trueblood

True Blood'ın haziranda başlayan yeni sezonunda sadece 1 bölüm izledim kendimi tuttum. Yatsıdan itibaren aralıksız izleyeceğim.

6 sezondur true blood izliyorum ve şunu söyleyebilirim ki dizinin mantığı 'acaba sookie bugün kime vercek' neyse eric ne yapmış bi bakıyım.

True blood'da kurbanların vampirlere ''kan benim damar benim vermek istemiyom'' diye isyan ettiğini düşünün. bence komik. valla.

true blood izliyorsun, sookie "kan benim damar benim" diyor. düşünsene. gülmekten gözünden kan gelir yemin ediyorum.

Oyunculuk hayatıma true blood dizisinde başlamak isterdim her yeni bölüm yeni bi yakışıklı türüyo ya

True Blood izliyorum tam heyecanlı diyorum bunlar yine sevişiyor ve annem içeri dalıyor sonra ben terbiyesizim işe bak

Lan turkiye true blood a donmus dusunsene oofff hayata gel seks kan zevk tehlike sehvet vay anam vay

hala true blood neden cnbc-e de yayılanmıyor diyenler var, 58 dakikalık dizinin 3,5 dakikasını görmek istiyorsanız merak etmeyın yayınlarlar,





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder